ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ ЯК ОДИН З ГОЛОВНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ 7 1.1 Юридичні підстави організації обслуговування фізичних осіб 7 1.2 Види банківських продуктів для фізичних осіб та їх характеристика 43 РОЗДІЛ. 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ В ПРИВАТБАНКУ 54 2.1 Аналіз динаміки обслуговування фізичних осіб за період 2000-2004рр 54 2.2 Аналіз структури обслуговування фізичних осіб у ПриватБанку 69 2.3 Організація обслуговування фізичних осіб у ПриватБанку; 69 РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ОСІБ 70 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77 ДОДАТКИ 84 - Баланс, Звіт про фінансові результати (за три роки), Структура депозитів АКБ „Приватбанк” на 1 січня 2005 року
Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501
Євген Бистригін
Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006
Надєждін В'ячеслав
Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329
Самонова Тетяна
Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.