ВСТУП 2 РОЗДІЛ І. ПОНЯТТЯ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПРИ ПРОДАЖУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ 5 1.1. Банківська послуга: сутність, види та характеристика 5 1.2. Поняття та роль маркетингу в покращенні обслуговування споживачів 15 1.3. Формування та оцінка банківської маркетингової стратегії обслуговування 27 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТАНУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ В АППБ „АВАЛЬ” 38 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика АППБ „Аваль” 38 2.2. Аналіз основних банківських послуг АППБ „Аваль” 50 2.3. Аналіз стану реалізації маркетингової стратегії банку щодо обслуговування споживачів 67 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ В МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ БАНКУ 74 3.1. Розробка стратегії щодо удосконалення обслуговування фізичних осіб в банку 74 3.2. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення маркетингу в АППБ „Аваль” 79 3.3. Удосконалення методів контролю маркетингової діяльності банку 103 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 110 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 115 ДОДАТКИ 121 Баланс та Звіт про фінансові результати (за три роки)
Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501
Євген Бистригін
Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006
Надєждін В'ячеслав
Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329
Самонова Тетяна
Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.