ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ БАНКІВСЬКОЇ ПОСЛУГИ ТА МАТОДИКА УПРАВЛІННЯ ЇХ ЯКІСТЮ 7 1.1. Економічна сутність банківських послуг та їх класифікація 7 1.2. Параметри конкурентоспроможності банківських послуг 16 1.3. Методи управління якістю банківських послуг 26 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ В ПАТ "КБ "НАДРА" 38 2.1. Загальна характеристика ПАТ "КБ "Надра" та спектру його послуг 38 2.2. Аналіз якості послуг ПАТ "КБ "Надра" 42 2.3. Оцінка системи управління якістю банківських послуг 60 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ПАТ "КБ "НАДРА" 73 3.1. Закордонний досвід управління якістю банківських послуг 73 3.2. Розвиток електронних банківських послуг 89 3.3. Розробка стратегії підвищення якості послуг ПАТ "КБ "Надра" 96 ВИСНОВКИ 103 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106 ДОДАТКИ 114
Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501
Євген Бистригін
Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006
Надєждін В'ячеслав
Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329
Самонова Тетяна
Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.