Стратегія підвищення якості послуг у підприємстві ресторанного господарства (на прикладі підприємства)

Вартість роботи  348  грн 
Пункт  # 3259
Сторінок  87 сторінки
Дата захисту  04.06.2009
ВНЗ  -

Якщо Вам підходить дана робота, то...

Fill out my online form.

або...



ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 6
1.1. Поняття якості продукції та послуг 6
1.2. Сутність організаційно-обслуговуючої системи в підприємствах ресторанного господарства 18
1.3. Показники оцінки ефективності управління організацією обслуговування споживачів в підприємствах ресторанного господарства 30
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ РЕСТОРАНУ „КАРАВАН”, М.КИЇВ 34
2.1. Аналіз товарної та комерційної діяльності ресторану „Караван” 34
2.2. Аналіз технолого-виробничого процесу на підприємстві 37
2.3. Вивчення організації обслуговування споживачів та якості задоволення їх потреб 41
2.4. Аналіз фінансово-господарських показників діяльності ресторану „Караван” 43
2.5. Вивчення конкурентного середовища та визначення конкурентної позиції ресторану „Караван” на ринку ресторанного господарства м. Києва 56
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ РЕСТОРАНУ „КАРАВАН” М.КИЄВА 62
3.1. Розробка стратегічних напрямів підвищення якості обслуговування ресторану „Караван” 62
3.2. Впровадження інноваційної політики у торгово-виробничу діяльність ресторану „Караван” 70
3.3. Оцінка соціально-економічної ефективності впровадження стратегії підвищення якості обслуговування ресторану „Караван” 75
Висновки до розділу 3 79
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 82
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87

Інші роботи

Клубні картки

Серія UA
Знижки на диплом та курсові

Перевір свою знижку!

18.02.2014
Замовлення №1800

Анна

Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501

Євген Бистригін

Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006

Надєждін В'ячеслав

Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329

Самонова Тетяна

Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.