2 питання + 5 ситуацій

Стоимость работы  89  грн 
Артикул  # 2506
Страниц  37 страница
Дата защиты  15.11.2007
ВУЗ  -

Если Вам подходит данная работа, то...

или...



1. Зміст управлінських відношень та їх типи 3
2. Класифікація елементів зовнішнього середовища 9
Ситуація 1 13
Взуттєве підприємство планує випускати кімнатне взуття. Можливий обсяг реалізації важко передбачити і він може змінюватися залежності від ціни виробу. Передбачається, що при ціні реалізації 12 грн. за 1 пару обсяг реалізації складе від 7500-10000 пар виробів на місяць. Якщо знизити ціну до 10 грн., реалізація складе 12000-18000 пару на місяць.
Якщо обсяг реалізації на рівні 10 000 од. на місяць чи менше, то змінні витрати складуть 9,30 грн. на 1 пару, а постійні 12528 грн. на місяць. Якщо обсяг виробництва перевищить 10000 пара то змінні витрати можливо знизити до 8,50 грн., а постійні зростуть у межах 12%.

Ситуація 2 17
Вивчення попиту на конкретний вид продукції через мережу фірмових магазинів показало його збільшення. Фірма складаючи плани на наступний рік знайшла «вузькі» місця на двох операціях задіяних в виробництві трьох компонентів, що використовується при виробництві багатьох виробів. Виробничі потужності кожної операції обмежені 2000 годинами.
Відомості про виробничі витрати по трьом компонентам наступні:
Х У S
Витрати на матеріали 20, 00 18,50 5,50
Витрати на ЗП основних
робітників 12,00 10,50 9,00
Змінні накладні витрати 6,00 5,25 4,50
Постійні накладні витрати:
Операція № 1 6,0 4,5 3,5
Операція № 2 10,5 9,5 3,5
Потреби у компонентах на наступний рік за результатами прогнозу: Х – 1000 одиниць, У – 2000 одиниць, S – 4000 одиниць. Постійні накладні витрати розподіляються на основі годин роботи в машино-годинах по наступним ставкам: операція № 1 – 10 грн. за год; операція № 2 – 15 грн. за год.
Компоненти Х та У можуть бути закуплені у зовнішнього постачальника по наступним цінам: Х – 60 грн. за од.; У – 62 грн. за одиницю.
Завдання:
1. Докажіть, що існуючих потужностей недостатньо для виробництва компонентів Х ,У, S.
2. Які критерії потрібно вибрати керівництву підприємства при прийнятті рішення про власне виробництво чи закупку компонентів.
3. Розрахуйте необхідний обсяг закупок компонентів для задоволення попиту з мінімальними витратами.
4. На які чинники зовнішнього середовища необхідно звернути увагу, коли
5. приймається рішення про вибір постачальника сировини?

Ситуація 3 21
Взуттєве підприємство середніх розмірів спеціалізується на виготовленні жіночого взуття. Керівництво підприємства вирішило розширити сферу виробництва і збуту. Це рішення потребує організаційних змін в ОСУ та удосконалення технологічного процесу.
Насамперед, потребує удосконалення організація роботи служби маркетингу та планування продукції. В діючій структурі служба маркетингу виконувала функції, пов’язані лише зі збутом продукції. Чисельність служби нараховували 2 службовці. Розширення служби маркетингу пропонується в напрямі розподілу функції: вивчення попиту, ціноутворення, аналіз витрат на виробництву, аналіз конкурентоспроможності продукції та збут. Якщо раніше працеємність даної служби складала 4250 годин, то сьогодні працеємність є такою: Z1 – 2100 годин, Z2 – 1650 годин, Z3 – 2750 годин, Z4 – 250 годин, Z5 – 4250 годин, Z6 – 3750 годин, Z7 – 1500 годин, Z8 – 500 годин. Середня норма керованості функціонального управління – 6 осіб.
Завдання:
1. Обґрунтуйте чисельність нового підрозділу, використовуючи коефіцієнт повноти завдань управління
2. Представте графічно можливі взаємозв’язки відділу маркетингу з іншими підрозділами підприємства .
3. Які параметри ОСУ можуть змінити зі зміною функцій відділу маркетингу?
4. Які напрямки удосконалення ОСУ ви можете запропонувати керівництву підприємства.

Ситуація 4 28
Компанія, яка виробляє промислове обладнання, повільно збільшувала обсяги виробництва, а після введення стратегії агресивного маркетингу обсяги збуту зросли втричі. В компанії виділено 5 підрозділів менеджери яких внесли вагомий вклад в посилення конкурентної позиції фірми на ринку. Звичайно оплата праці збільшувалась в відповідності до темпів її росту за минулий період. Але зараз прийнято рішення використати метод мотивації, побудований на теорії очікування. За аналізом виділено напрямки мотивації: просування по посадовій (А); відпустка (В); премія (П); подяка керівництва (С). На преміювання виділено додатково 20 тис. грн. спеціальна комісія оцінила в балах роботу підрозділів.
Річний ФЗП за період
(t-2) Річний ФЗП за період
(t-1) Бали Валентність Вij
Вірогідність очікування Pij
А В П С А В П С
ПІДРОЗДІЛ 1 85000 120000 21 4 2 7 6 0,3 0,2 0,4 0,1
ПІДРОЗДІЛ 2 65000 85000 24 6 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
ПІДРОЗДІЛ 3 70000 95000 17 5 7 5 3 0,4 0,2 0,4 0,3
ПІДРОЗДІЛ 4 150000 180000 20 6 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
ПІДРОЗДІЛ 5 60000 85000 18 4 2 7 6 0,4 0,2 0,4 0,2
Завдання:
1. Які методи стимулювання праці використовуються на підприємстві?
2. З яких етапів на вашу думку повинен складатися процес стимулювання працівників?
3. Використовуючи дані таблиці визначити напрямки стимулювання та заробітну плату менеджерів в наступному періоді (t).
4. За результатами розрахунків зробіть обґрунтовані висновки.

Ситуація 5 35
Користуючись наведеним в табл. 7 переліком посад працівників дочірнього торговельно-комерційного підприємства ВАТ "Виробниче об'єднання "Сигнал", побудуйте схему його організаційної структури управління, передбачивши відповідні посади лінійних менеджерів (директора підприємства та його заступників), та функціональних менеджерів відповідно до сформованих управлінських підрозділів. Складіть штатний розпис співробітників, сформулюйте їх посадові інструкції та положення про підрозділи (відділу маркетингу)
Складіть штатний розпис співробітників, сформулюйте їх посадові інструкції та положення про підрозділи (відділу фінансово-економічного).

Список використаної літератури 37

Другие работы

Наши контакты в Киеве

Украина, Киев,
ул. М.Расковой 19, офис 1110
(11 этаж)

Мы работаем с 10 до 18, пн - пт

(063) 258-65-17
(098) 486-23-17
info@100ballov.com.ua

Клубные карты

серия UA
Скидки на диплом и курсовые

Проверь свою скидку!

18.02.2014
Заказ №1800

Анна

Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501

Евгений Быстрыгин

Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006

Надеждин Вячеслав

Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329

Самонова Татьяна

Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.