3 питання + 4 ситуації

Стоимость работы  126  грн 
Артикул  # 4795
Страниц  42 страница

Если Вам подходит данная работа, то...

или...



10. Розуміння та характеристика конкретних функцій управління 2
22 Вплив середовища непрямої дії на діяльність підприємства 5
34. Процес прийняття управлінського рішення 12
Ситуація 1 17
Взуттєве підприємство планує випускати кімнатне взуття. Можливий обсяг реалізації важко передбачити і він може змінюватися залежності від ціни виробу. Передбачається, що при ціні реалізації 20 грн. за 1 пару обсяг реалізації складе від 7 500 – 10 000 пар виробів на місяць. Якщо знизити ціну до 15 грн, реалізація складе 12 000 – 18 000 пару на місяць.
Якщо обсяг реалізації на рівні 10 000 од. на місяць чи менше, то змінні витрати складуть 15,30 грн. на 1 пару, а постійні 12 528 грн. на місяць. Якщо обсяг виробництва перевищить 10 000 пар то змінні витрати можливо знизити до 12,50 грн, а постійні зростуть у межах 12%.
Завдання:
1. Виконаєте необхідні розрахунки на вибір варіанта управлінського рішення.
2. З яких етапів складається управлінське рішення? Розпишіть кожний етап відповідно до ситуації, що розглядається.
3. Визначте критерії прийняття управлінського рішення.
4. Перерахуйте, які показники зовнішнього середовища керівництву необхідно враховувати при обґрунтуванні обсягів виробництва.

Ситуація 2 23
Вивчення попиту на конкретний вид продукції через мережу фірмових магазинів показало його збільшення. Фірма складаючи плани на наступний рік знайшла «вузькі» місця на двох операціях задіяних в виробництві трьох компонентів, що використовується що використовується при виробництві багатьох виробів. Виробничі потужності кожної операції обмежені 2500 годинами.
Відомості про виробничі витрати по трьом компонентам наступні:
Показник X Y S
Витрати на матеріали 20,00 18,50 5,50
Витрати на ЗП основних робітників 12,00 10,50 9,00
Змінні накладні витрати 6,00 5,25 4,50
Постійні накладні витрати:
Операція № 1 6,00 4,50 3,50
Операція № 2 10,5 9,5 3,5
Потреби у компонентах на наступний рік за результатами прогнозу: Х – 1500 одиниць, У – 2300 одиниць, S – 4300 одиниць. Постійні накладні витрати розподіляються на основі годин роботи в машино-годинах по наступним ставкам: операція №1 – 10 грн. за год; операція №2 – 15 грн за год.
Компоненти Х та У можуть бути закуплені у зовнішнього постачальника по наступним цінам: Х – 60 грн. за од.; У – 62 грн. за одиницю.
Завдання:
1. Докажіть, що існуючих потужностей недостатньо для виробництва компонентів Х,У, S.
2. Які критерії потрібно вибрати керівництву підприємства при прийнятті рішення про власне виробництво чи закупку компонентів.
3.Визначити необхідний обсяг закупок компонентів для задоволення попиту з мінімальними витратами.
4.На які чинники зовнішнього середовища необхідно звернути увагу, коли приймається рішення про вибір постачальника сировини?

Ситуація 3 27
Взуттєве підприємство середніх розмірів спеціалізується на виготовленні жіночого взуття. Керівництво підприємства вирішило розширити сферу виробництва і збуту. Це рішення потребує організаційних змін в ОСУ та удосконалення технологічного процесу.
Насамперед, потребує удосконалення організація роботи служби маркетингу та планування продукції. В діючій структурі служба маркетингу виконувала функції, пов’язані лише зі збутом продукції. Чисельність служби нараховували 4 службовці. Розширення служби маркетингу пропонується в напрямі розподілу функції: вивчення попиту, ціноутворення, аналіз витрат на виробництву, аналіз конкурентоспроможності продукції та збут. Якщо раніше працеємність даної служби складала 8250 годин, то сьогодні працеємність є такою: Z1 – 2100 годин, Z2 – 2650 годин, Z3 – 3750 годин, Z4 – 1250 годин, Z5 – 4250 годин, Z6 – 3750 годин, Z7 – 2500 годин, Z8 – 2500 годин. Середня норма керованості функціонального управління – 6 осіб.
Завдання:
1. Обґрунтуйте чисельність нового підрозділу, використовуючи коефіцієнт повноти завдань управління. Який показник показує, що підрозділ є функціонально однорідним?
2. Представте графічно можливі взаємозв’язки відділу маркетингу з іншими підрозділами підприємства.
3. Які параметри ОСУ можуть змінити зі зміною функцій відділу маркетингу?
4. Які напрямки удосконалення ОСУ ви можете запропонувати керівництву підприємства.

Ситуація 4 33
Компанія, яка виробляє промислове обладнання, повільно збільшувала обсяги виробництва, а після введення стратегії агресивного маркетингу обсяги збуту зросли втричі. В компанії виділено 5 підрозділів менеджери яких внесли вагомий вклад в посилення конкурентної позиції фірми на ринку. Звичайно оплата праці збільшувалась в відповідності до темпів її росту за минулий період. Але зараз прийнято рішення використати метод мотивації, побудований на теорії очікування. За аналізом виділено напрямки мотивації: просування по посадовій (А); відпустка (В); премія (П); подяка керівництва (С). На преміювання виділено додатково 20 тис. грн. спеціальна комісія оцінила в балах роботу підрозділів.

Заробітна плата за період (t-2) Заробітна плата за період (t-1) Бали Валентність Вij
Вірогідність очікування Pij
А В П С А В П С
Менеджер відділу1 85000 111000 21 4 2 7 6 0,3 0,2 0,4 0,1
Менеджер
відділу 2 65000 75000 24 6 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
Менеджер
відділу 3 70000 85000 17 5 7 5 3 0,4 0,2 0,4 0,3
Менеджер
відділу 4 150000 175000 20 6 4 5 4 0,4 0,3 0,5 0,3
Менеджер відділу5 60000 75000 18 4 2 7 6 0,4 0,2 0,4 0,2
Завдання:
1. Які методи стимулювання праці використовуються на підприємстві?
2. З яких етапів на вашу думку повинен складатися процес стимулювання працівників?
3. Використовуючи дані таблиці визначити напрямки стимулювання та заробітну плату менеджерів в наступному періоді (t).
4. За результатами розрахунків зробіть обґрунтовані висновки.

Список використаної літератури 39

Другие работы

Наши контакты в Киеве

Украина, Киев,
ул. М.Расковой 19, офис 1110
(11 этаж)

Мы работаем с 10 до 18, пн - пт

(063) 258-65-17
(098) 486-23-17
info@100ballov.com.ua

Клубные карты

серия UA
Скидки на диплом и курсовые

Проверь свою скидку!

18.02.2014
Заказ №1800

Анна

Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501

Евгений Быстрыгин

Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006

Надеждин Вячеслав

Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329

Самонова Татьяна

Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.