2 питання + 6 ситуацій

Стоимость работы  79  грн 
Артикул  # 2501
Страниц  33 страница
Дата защиты  16.11.2007
ВУЗ  -

Если Вам подходит данная работа, то...

или...



15. Характеристика процесного підходу 3
34. Характеристика етапів прийняття управлінського рішення 5
Ситуація 1 8
Взуттєве підприємство планує випускати кімнатне взуття. Можливий обсяг реалізації важко передбачити і він може змінюватися залежності від ціни виробу. Передбачається, що при ціні реалізації 32 грн. за 1 пару обсяг реалізації складе від 7500 - 10000 пар виробів на місяць. Якщо знизити ціну до 30 грн., реалізація складе 12000 - 18000 пар на місяць.
Якщо обсяг реалізації на рівні 10 000 од. на місяць чи менше, то змінні витрати складуть 25,30 грн. на 1 пару, а постійні 22528 грн. на місяць. Якщо обсяг виробництва перевищить 10000 пар то змінні витрати можливо знизити до 20,50 грн., а постійні зростуть у межах 12%.
Завдання:
1. Виконаєте необхідні розрахунки на вибір варіанта управлінського рішення.
2. З яких етапів складається управлінське рішення? Розпишіть кожний етап відповідно до ситуації, що розглядається.
3. Визначте критерії прийняття управлінського рішення.
4. Перерахуйте, які показники зовнішнього середовища керівництву
необхідно враховувати при обґрунтуванні обсягів виробництва.

Ситуація 2 13
Вивчення попиту на конкретний вид продукції через мережу фірмових магазинів показало його збільшення. Фірма складаючи плани на наступний рік знайшла «вузькі» місця на двох операціях задіяних в виробництві трьох компонентів, що використовується при виробництві багатьох виробів. Виробничі потужності кожної операції обмежені 2000 годинами.
Відомості про виробничі витрати по трьом компонентам наступні:
Таблиця 2
Вихідні дані X Y S
Витрати на матеріали 20,00 18,50 5,50
Витрати на ЗП основних робітників 12,00 10,50 9,00
Змінні накладні витрати 6,00 5,25 4,50
Постійні накладні витрати
Операція №1 6,0 4,5 3,5
Операція №2 10,5 9,5 3,5
Потреби у компонентах на наступний рік за результатами прогнозу: X -1000 одиниць, Y - 2000 одиниць, S - 4000 одиниць. Постійні накладні витрати розподіляються на основі годин роботи в машино-годинах по наступним ставкам: операція №1 - 10 грн. за год.; операція №2 - 15 грн. за год.
Компоненти X та Y можуть бути закуплені у зовнішнього постачальника по наступним цінам: X - 60 грн. за од.; Y - 62 грн. за одиницю.
Завдання:
1. Докажіть, що існуючих потужностей недостатньо для виробництва
компонентів X, Y, S.
2. Які критерії потрібно вибрати керівництву підприємства при прийнятті рішення про власне виробництво чи закупку компонентів.
3. Розрахуйте необхідний обсяг закупок компонентів для задоволення попиту з мінімальними витратами.
4. На які чинники зовнішнього середовища необхідно звернути увагу, коли приймається рішення про вибір постачальника сировини?

Ситуація 3 17
Взуттєве підприємство середніх розмірів спеціалізується на виготовленні жіночого взуття. Керівництво підприємства вирішило розширити сферу виробництва і збуту. Це рішення потребує організаційних змін в ОСУ та удосконалення технологічного процесу.
Насамперед, потребує удосконалення організація роботи служби стратегічного планування та збуту продукції. В діючій структурі служба збуту виконувала функції, пов'язані лише зі збутом продукції. Чисельність служби нараховувала 3 службовці. Розширення служби потребує поширення функції маркетингу, що пропонується в напрямі розподілу функції: вивчення попиту, ціноутворення, аналіз витрат на виробництву, аналіз конкурентоспроможності продукції та збут. Служби стратегічного планування взагалі не було. Якщо раніше трудомісткість служби збуту складала 6150 годин, то сьогодні трудомісткість є такою: Z1-3100 годин, 22 - 2650 годин, Z3 - 2950 годин, Z4 - 1850 годин, Z5 -3200 годин, Z6 - 3550 годин, Z7 - 1200 годин, Z8 - 1200 годин. Середня норма керованості функціонального управління - 7 осіб.
Завдання:
1. Обґрунтуйте чисельність нового підрозділу, використовуючи коефіцієнт повноти завдань управління
2. Представте графічно можливі взаємозв'язки відділу маркетингу та відділу стратегічного розвитку з іншими підрозділами підприємства.
3. Які параметри ОСУ можуть змінити зі зміною функцій відділу
маркетингу?
4. Зробіть обґрунтовані висновки по всім розрахункам.

Ситуація 4 22
Компанія, яка виробляє промислове обладнання, повільно збільшувала обсяги виробництва, а після введення стратегії агресивного маркетингу обсяги збуту зросли втричі. У компанії виділено 5 підрозділів, менеджери яких внесли вагомий вклад в посилення конкурентної позиції фірми на ринку. Звичайно оплата праці збільшувалась в відповідності до темпів її росту за минулий період. Але зараз прийнято рішення використати метод мотивації, побудований на теорії очікування. За аналізом виділено напрямки мотивації: просування по посадовій (А); відпустка (В); премія (П); подяка керівництва (С). На преміювання виділено додатково 18 тис. грн. спеціальна комісія оцінила в балах роботу підрозділів.
Ситуація 5 29
Користуючись наведеним в табл.1 переліком посад працівників дочірнього торговельно-комерційного підприємства ВАТ "Виробниче об'єднання "Сигнал", побудуйте схему його організаційної структури управління, передбачивши відповідні посади лінійних менеджерів (директора підприємства та його заступників), та функціональних менеджерів відповідно до сформованих управлінських підрозділів. Складіть штатний розпис співробітників, сформулюйте їх посадові інструкції та положення про підрозділи (служби безпеки)
Ситуація 6 31
Взуттєве підприємство планує розширити свій асортимент. Для цього відділ маркетингу зібрав необхідну інформацію щодо зовнішнього середовища діяльності та можливостей підприємства. Впровадження нового асортименту потребує переобладнання на суму 500 тис. грн., яку необхідну буде сплатити негайно. Протягом першого року, коли відбуватиметься реконструкція, виготовлення та реалізації продукції не передбачається. Запланована потужність цеху 900 пар взуття за зміну. Використання потужності в перші 5 років експлуатації передбачається в розмірі 40%.
На момент розробки проекту темп інфляції на рік становить 4%. Рівень зайнятості населення в регіоні - 65%. Частка ринку підприємства становить 4% внутрішнього ринку реалізації взуття в Україні.
В даному регіоні реалізує свою продукцію ще 10 взуттєвих підприємств. Ціни на жіночий асортимент взуття вітчизняних виробників коливаються від 260 до 600 грн. На аналогічні моделі взуття з натуральної шкіри імпортних виробників ціни коливаються від 500 до 1500 грн. Підприємство планує збувати свою продукцію через торговельну мережу (фірмові магазини та оптово-роздрібні ярмарки).
Перспективи покращення якості ресурсів підприємства дещо обмежені:
• недостатньо вирішене кольорове оформлення;
• існують проблеми з фінансовими ресурсами.
• На першому році після реконструкції керівництво підприємства передбачає проблеми з постачанням сировини. Кількість сировини, що залишилася на складі та відібрана для виробництва в другий рік, складає 45,1 тис. дм2 на суму 1280 000 грн. З цієї сировини планується виготовляти продукцію п'яти різних моделей. Інформація щодо попиту та вся необхідна інформація на найближчі три місяці наведена в табл.:

Список використаної літератури 33

Другие работы

Наши контакты в Киеве

Украина, Киев,
ул. М.Расковой 19, офис 1110
(11 этаж)

Мы работаем с 10 до 18, пн - пт

(063) 258-65-17
(098) 486-23-17
info@100ballov.com.ua

Клубные карты

серия UA
Скидки на диплом и курсовые

Проверь свою скидку!

18.02.2014
Заказ №1800

Анна

Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501

Евгений Быстрыгин

Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006

Надеждин Вячеслав

Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329

Самонова Татьяна

Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.