СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 1 3
На підприємстві здійснена аудиторська перевірка щодо готівкового обігу за вересень минулого року. У ході аудиту встановлено:
1. Ліміти залишку готівки в касі підприємства – 1400 грн
2. Залишки готівки в касі підприємства, грн.
СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 2 12
У ході аудиторської перевірки операцій підприємства 05.07.20XX р. було проведено інвентаризацію касової готівки. В результаті перевірки встановлено, що договір у касира про повну матеріальну відповідальність немає, з "Положенням про ведення касових операцій" касир ознайомлений під розписку. Касова книга пронумерована, прошнурована, скріплена печаткою, в книзі немає підсумків оборотів з надходження і видачі готівки.
Необхідно:
1. На підставі проведеної інвентаризації касової готівки скласти акт про перевірку каси.
2. Визначити суть допущених порушень та їх характер.
3. Розробити робочі документи аудитора для перевірки відповідності наявності грошей у касі, додержання касової дисципліни.
4. Узагальнити результати перевірки, скласти висновки і розробити пропозиції з виправлення помилок за результатами перевірки.
У ході аудиту виявлено здійснення таких операцій
1. Установлений ліміт зберігання готівки в касі підприємства - 2560 грн.
2. Залишок грошей готівкою на момент перевірки, в купюрах:
100 грн - 5
50 грн - 6
20 гри - 0
10 грн - 29
5 грн - 10
2 грн - 17
1 грн - 6
копійок на суму 7,20 грн.
3. У звіті касира на день перевірки зареєстровано:
- прибуткові касові ордери:
А) № 238 – на одержання від реалізації продукції на суму 3500 грн
Б) № 139 – стягнення заборгованості з робітника за підзвітними сумами 140 грн
В) № 240 – внесено в рахунок відшкодування матеріального збитку завідувачем складом 300 грн
Г) № 241 – робітником внесено в погашення отриманих позик 80 грн
- видаткові касові ордери:
А) № 188 – видано в підзвіт робітнику на господарські потреби (керівником підприємства не підписаний) 36 грн
Б) № 189 – виплачено заробітну плату робітникам згідно розрахунково-платіжної відомості 3705 грн
В) № 190 – видано у підзвіт кошти, призначені для відрядження в сумі (підпис одержувача коштів відсутній) 120 грн
Г) № 191 – на виплату коштів за ремонт офісної техніки в сумі (документи, підтверджують виконання робіт, відсутні) 195 грн
4. Залишок в касі на початок дня (згідно даних бухгалтерії та звіту касира) склав 1148 грн
5. Також був виявлений прибутковий касовий ордер, не зареєстрований по касовій книзі на суму 67 грн.
СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 3 20
На підприємстві було проведено аудит розрахунків із підзвітними особами за другий квартал 20ХХ
1. На підприємстві 21 травня видано на господарські потреби в підзвіт Іванову І.І. в сумі, грн. – 140 грн
Звіт про використання коштів в бухгалтерію було здано 1 червня. До звіту підколені товарні чеки на суму, грн. – 114 грн
2. Початок відрядження згідно наказу 25 травня. Менеджер зі збуту Сидоров С.С. отримав у підзвіт кошти на відрядження в сумі, грн. – 670 грн
Термін відрядження, днів – 3 дні
За раніше видані підзвітні суми менеджер зі збуту не звітувався. Останній авансовий звіт поданий в бухгалтерію. – 30.05
До нього підколені такі документи:
1) квитки на проїзд кожний по 83 грн.
2) квитанції готелю за проживання 90 грн.
3) добові нараховані в сумі 75 грн
3. За розпорядженням головний економіст Петров П.П. брав участь у нараді в області в травні, згідно з наказом № 98 початок відрядження 23.05
Термін відрядження, днів – 2 дні
Видача авансу, грн. – 450 грн
Авансовий звіт подано в бухгалтерію – 28.05
До авансового звіту додано лише посвідчення про відрядження з відмітками та доповідна записка про участь у нараді. В авансовому звіті відзначені такі витрати:
1. автобусні квитки 50 грн.
2. квитанції готелю за проживання за добу по 35 грн.
3. добові нараховані в сумі 60 грн.
Необхідно:
1. Скласти програму аудиту розрахунків з підзвітними особами.
2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку.
3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки.
4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку.
СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 4 29
Під час здійснення аудиторської перевірки за претензіями за другий квартал 20ХХ року на підприємстві були встановлені такі операції
1. Здійснено передоплату відповідно до договору купівлі-продажу ТОВ «Мрія»
Вартість матеріалів у сумі 1690 грн.
В т.ч. ПДВ – 282 грн
При отриманні 10.04.20ХХ матеріалів виявлено нестачу на суму 415 грн.
Підприємством виставлено претензію постачальнику. Постачальник претензію задовольнив: у тому ж звітному періоді здійснив до поставку матеріалів. В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт
371 301 1690
201 631 1408
644 631 282
374 371 415
201 374 415
2. Підприємством здійснено передоплату АТ «Світ»
Вартість матеріалів у сумі 2030 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 338 тис. грн.
Під час приймання матеріалів 15.05.20ХХ встановлено нестачу з вини постачальника на суму 16 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 2.7 тис. грн.
Постачальник претензію щодо нестачі матеріалів частково задовольнив, компенсувавши грошовими коштами на суму 13 тис. грн
Решта претензії залишилась незадоволеною (судовий позов відхилено). В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт
371 311 2030
641 644 338
201 631 1692
644 631 338
374 371 16
311 374 13
641 644 2,7
944 374 3
Необхідно:
1. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку.
2. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки.
3. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку.
СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ 5 35
Під час здійснення аудиторської перевірки розрахунків з постачальниками підприємства було виявлено такі операції
1. Підприємство закупило:
Запчастини для ремонту обладнання на суму 24,6 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 4,1 тис. грн.
Паливо 7,2 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 1,2 тис грн
Витрати на транспортування запчастин 1,08 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 0,18 тис. грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
207 631 24,6
641 631 4,1
631 311 24,6
203 311 6
641 631 1,2
631 311 7,2
631 311 1,08
2. Підприємством здійснено передоплату за будівельні матеріали. Через кілька днів було отримано виробничі запаси, які були доставлені власним вантажним автомобілем. Вартість будівельних матеріалів становить
Вартість матеріалів у сумі 35,14 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 7,03 тис. грн.
Під час приймання матеріалів встановлено нестачу на суму 0,23 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 0,05 тис. грн.
Причиною нестачі є природна втрата виробничих запасів під час транспортування. В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
371 311 35,14
205 631 42,16
644 631 7,03
947 631 0,28
641 631 0,05
631 371 34,9
Необхідно:
1. Скласти програму проведення аудиту розрахунків з постачальниками і підрядниками.
2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку.
3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки.
4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку.
СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 6 41
У процесі проведення аудиту основних засобів підприємства було виявлено такі операції
1. Підприємство придбало об’єкт основних засобів за грошові кошти:
Купівельна вартість 37320 грн.
В т.ч. ПДВ 6220 грн.
Витрати на доставку 132 грн.
В т.ч. ПДВ 22 грн
Витрати на монтаж та запуск 2030 грн.
В т.ч. ПДВ 338 грн.
Витрати на відрядження директора, пов’язані з придбанням основних засобів 140 грн.
Витрати на оплату відсотків за кредит, за рахунок якого придбані основні засоби 120 грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
152 631 37320
641 631 6220
631 311 37320
97 685 132
641 685 22
97 685 2030
641 685 338
685 311 2162
23 372 140
152 601 120
10 152 37440
2. Підприємство в звітному періоді здійснило заміну деталей на вантажному автомобілі, що використовується для транспортування готової продукції. Частину знятих деталей оприбутковано на суму 230 грн. і продано в цьому ж звітному періоді за ціною реалізації (разом з ПДВ) на суму 312 грн.
Вартість замінених запчастин становила на суму 472 грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
93 207 472
207 719 230
361 712 312
943 207 230
712 791 312
719 791 230
791 93 472
3. Під час капітального будівництва виробничого приміщення підприємства:
Використано будматеріалів на суму (в т. ч. ПДВ) 31.2 тис. грн.
Витрати на оплату праці та соціальні заходи 3,1 тис. грн.
Витрати на оплату монтажних робіт 10,8 тис. грн.
В т.ч. ПДВ 1,8 тис. грн.
Витрати на державну реєстрацію 0,75 тис. грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
205 631 31,2
641 631 5,2
23 205 31,2
977 661,65 3,1
977 685 10,8
641 685 1,8
977 685 0,75
4. Підприємство безоплатно отримало об’єкт основних засобів:
Вартістю 7,2 тис. грн.
Витрати на транспортування та монтаж безоплатно отриманих основних засобів 1,08 тис. грн.
В.т. ПДВ 0,18 тис. грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
10 745 7,2
10 631 1,08
641 631 0,18
631 311 1,08
Необхідно:
1. Скласти програму проведення аудиту основних засобів.
2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку.
3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки.
4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку.
СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ 7 52
У процесі проведення аудиту виробничих запасів підприємства було виявлено такі операції
Була проведена інвентаризація на складі паливно-мастильних матеріалів, у результаті чого встановлено:
Кількість ПММ за даними інвентаризації становила, л:
Дизельне пальне - 445 л
Бензин АІ-95 - 248 л
Бензин АІ-92 - 214 л
Бензин АІ-80 - 563 л
Кількість ПММ за даними обліку становила, л:
Дизельне пальне - 455 л
Бензин АІ-95 - 256 л
Бензин АІ-92 - 207 л
Бензин АІ-80 - 563 л
Середня ціна без ПДВ, грн.:
Дизельне пальне - 9,45 л
Бензин АІ-95 - 10,20 л
Бензин АІ-92 - 9,80 л
Бензин АІ-80 - 9,40 л
У пояснювальній записці завідувач складом причин цих відхилень не назвав. В бухгалтерії підприємства було зараховано як пересортицю по бензину АІ-92 та бензину АІ-76:
2. Підприємство закупило матеріали для виробництва продукції:
На суму 1500 грн.
В т.ч. ПДВ 250 грн
Витрати на транспортування склали 283 грн.
В т.ч. ПДВ 47 тис. грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
371 311 1500
208 631 1500
631 371 1500
371 311 283
208 631 283
644 631 47
3. Підприємство в звітному періоді здійснило заміну деталей на вантажному автомобілі, що використовується для транспортування готової продукції. Частину знятих деталей оприбутковано на суму 230 грн. і продано в цьому ж звітному періоді за ціною реалізації (разом з ПДВ) На суму 312 грн.
Вартість замінених запчастин становила На суму 472 грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
93 207 472
207 719 230
361 712 312
943 207 230
712 791 312
719 791 230
791 93 472
Необхідно:
1. Скласти програму проведення аудиту виробничих запасів.
2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку.
3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки.
4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку.
СИТУАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ 8 62
Порядковий номер працівника за розрахунково-платіжною відомістю:
3 8 13 18 23 28 33 40 47 54 61
У процесі проведення аудиту праці та її оплати на підприємстві була проведена вибіркова перевірка нарахування заробітної плати за вересень року, що перевіряється.
Додаткова інформація:
1. Працівники за номерами за порядком –8 – інваліди першої групи.
3. Працівники за номерами за порядком –13– учасники ліквідації аварії на ЧАЕС ІІ категорії.
4. Працівники за номерами за порядком – 18, 33– інваліди дитинства.
5. Мінімальна заробітна плата на 1 січня року, що перевіряється становила 1218 грн.
6. Розміру місячного прожиткового мінімуму на момент перевірки становив 1218 грн.
7. Розмір єдиного соціального внеску, що утримується із заробітної плати, на момент перевірки – 3,6% та 8,41 % для працівників-інвалідів.
8. Розмір єдиного соціального внеску, що утримується із суми допомоги по тимчасовій непрацездатності та оплати перших днів тимчасової непрацездатності, на момент перевірки – 2%
9. Розмір єдиного соціального внеску, що нараховується на фонд оплати праці, на момент перевірки – 36,6%
10. Розмір податкової соціальної пільги для звичайного платника податку на момент перевірки – 50 % від мінімальної заробітної плати.
11. Ставка податку з доходів фізичних осіб – 15 або 20 %.
12. Кількість робочих днів у році, що перевіряється, - 355 днів.
СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ 9 67
Під час здійснення аудиторської перевірки розрахунків з оплати праці підприємства та її оплати було виявлено такі операції
Працівникові Іванову І.І. надається щорічна основна відпустка тривалістю 24 календарні дні:
У розрахунковому періоді з квітня минулого року по березень поточного працівник отримував такі види виплат:
Основна заробітна плата (загальна сума) 30123 грн.
Одноразова матеріальна допомога 715 грн
Премія за результати роботи минулого року -
Допомога з тимчасової непрацездатності 810 грн.
В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
471 661 2139,58
661 651 77,02
661 641 309,38
661 301 1753,17
Необхідно:
1. Скласти програму проведення аудиту розрахунків з оплати праці та податкових розрахунків і платежів із заробітної плати.
2. Визначити помилки і порушення в бухгалтерському обліку.
3. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки.
4. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку.
СИТУАЦІЙНІ ЗАВДАННЯ 10 78
Протягом звітного періоду підприємство отримало такі доходи та понесені наступні витрати на їх отримання:
Визнано дохід від реалізації продукції:
На суму 59424 грн.
В т.ч. ПДВ 9904 грн.
Списана фактична собівартість реалізованої продукції: 29800 грн.
На витрати збуту віднесено: 4257 грн
Адміністративні витрати: 17352 грн
Бухгалтер склав довідку на закриття рахунків та визначив фінансовий результат. В обліку підприємства господарські операції відображені наступним чином:
Дт Кт Сума, грн.
70 79 59424
23 90 29800
79 92 17352
79 93 4257
44 79 ? ? ?
Необхідно:
1. Скласти програму проведення аудиту доходів, витрат і фінансових результатів.
2. Використовуючи інформацію всіх попередніх ситуаційних завдань, доповнити данні про доходи, витрати та визначити фінансовий результат.
3. Установити помилки і порушення в бухгалтерському обліку.
4. Скласти робочі документи аудитора за результатами перевірки.
5. Узагальнити дані перевірки, сформулювати висновки і розробити рекомендації з виправлення помилок у бухгалтерському обліку.
Рекомендована література 83
Другие работы