ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА І ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ УКРАЇНИ 4
1.1. Основні засади організації виробництва в ресторанному господарстві 4
1.2. Особливості організації процесу обслуговування в ресторані при готелі категорії 4* 9
1.3. Характеристика методів і систем обслуговування 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ОФІЦІАНТАМИ В РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛІ КАТЕГОРІЇ 4* 16
2.1. Загальна характеристика закладу 16
2.2. Аналіз трудових ресурсів при здійсненні організації обслуговування споживачів офіціантами 18
2.3. Процес організації обслуговування споживачів офіціантами 21
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНІ ПРИ ГОТЕЛІ КАТЕГОРІЇ 4* 23
3.1. Розробка організаційного плану заходів навчання персоналу 23
3.2. Визначення ефективності запропонованих заходів 40
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.