Згідно методички

Стоимость работы  100  грн 
Артикул  # N02570
Страниц  - страница
Дата защиты  04-11-2015
ВУЗ  Драгоманова

Если Вам подходит данная работа, то...

или...



1. Охарактиризуйте процес становлення академічної парадигми в розвитку університетської освіти України (1800-1917 рр.)
2. Визначте особливості професійно-орієнтованої педагогічної парадигми (1917-1980 рр)
3. Зясуйте сутність професійно-технології педагогічної парадигми в історії вітчизняної вищої освіти в 1980-990 рр
4. Обгрунтуйте зміст гуманітарної педагогічної парадигми період модернізації системи освіти в України (1991-2015 рр)

1. У чому полягає зміст поняття «освітньо-виховна система»?
2. Як ви розумієте сутність поняття «педагогічна парадигма»?
3. На основі яких принципів розробляється періодизація розвитку того чи іншого педагогічного явища
4. Як ви розумієте специфіку застосування методи ретроспективного логіко-системного аналізу в історико-педагогічному дослідження
5. Обгрунтуйте передумови становлення вищої педагогічної освіти в україні?
6. У чому Ви вбачаєте особливості генези ви що педагогічної освіти в україні?
7. Які історичні етапи пройшла у своєму розвитку вища жіноча педагогічна освіта в україні?
8. У чому полягає відмінність розвитку вищої педагогічної освіти в 1804-1867 рр та в період національної визвольних змагань(1917-1920рр) в україні 1804-1867 рр
9. Тенденції професіоналізації, педагогізації, багаторівневості універерситезації вищої педагогічної освіти в україні.
10. Україна на різних історичних етапах
11. У чому ви вбачаєте причину ліквідації класичних університетів Україні 1920 рок
12. Обгрунтуйте особливості реформування педагогічної освіти в Україні період 1920-1930х рр.
13. У чому полягає сутність феномену «університетська освіта»?
14. Які етапи розвитку педагогічної освіти можна виділити в період 50-х на початку 90 років ХХ століття
15. Здійсніть порівняльний аналіз вітчизняної моделі багаторівневої вищої освіти
16. Обгрутуйте етапи Болонського процесу, дотримуючись хронології події
17. Проаналізуйте зміст Болонських реформ з акцентуацією на основних цілях та шляхом їх реалізації
18. Дайте характеристику ступенів освіти за Болонською моделлю

1. На основі аналізу науково-педагогічної літератури, обґрунтуйте поняття: педагогічна технологія, технологія навчання

2. Доведіть залежність зміни освітньої парадигми від суспільно-політичного розвитку суспільства

6. Узагальніть підходи к.о. Ушинського до організації системи вітчизняної педагогічної освіти
7. Складіть бібліографічний покажчик наукових праць М.І. Пирогова щодо розвитку університетської педагогічної освіти
9. Проаналізуйте історичний розвиток ліцейності освіти в україні ХІХ початку ХХ ст..
10. Визначити специфіку навчально-виховного процесу колегіумів ( чернігівського 1700; харківського 1726; переяславського 1738) в історії їх розвитку
12. Охарактеризуйте основні напрями педагогічної діяльності С,С, Гогоцького
13. Визначте специфіку психолого-педагогічної теорії І.О. Сікорського
14. Проаналізуйте релігійно-педагогічну систему В.В. Зеньковського на основі узагальнення його психолого-педагогічних праць

1. Предмет, мета і завдання курсу. Історія-освітньо-виховних систем у вищий школі України
2. Методи історико-педагогічного дослідження
3. Поняття педагогічної освітньої парадигми
4. Еволюція педагогічної освітньої парадигни в історії вищої школи України ХІХ ст. на початок ХХ ст.
5. Особлиості академічної педагогічної парадигми
6. Зміст професійної орієнтованості освітньої парадигми 1917-1980рр
7. Сутність професійної технологічної педагогічної парадигми
8. Становлення і розвиток гуманітарної педагогічної парадигми 1991-2010рр
9. Періодизація розвитку вітчизняних освітньо-вихрвних систем ХVI початок ХХІ ст.
10. Братські школи як передумова становлення вищої освітив україні
11. Значення остраразької академії (1576-1636), як першої освітньо-виховної системи в Україні
12. Освітньо виховна система Киево-Могилянськоїакадемії(1615-1817)
13. Чернігівський (1700), Харьківськй (1726) в Переславський (1738) колегіуми в історії вищої освіти
14. Особливості формування лілейної освіти в україні (ХVI)














Другие работы

Наши контакты в Киеве

Украина, Киев,
ул. М.Расковой 19, офис 1110
(11 этаж)

Мы работаем с 10 до 18, пн - пт

(063) 258-65-17
(098) 486-23-17
info@100ballov.com.ua

Клубные карты

серия UA
Скидки на диплом и курсовые

Проверь свою скидку!

18.02.2014
Заказ №1800

Анна

Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501

Евгений Быстрыгин

Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006

Надеждин Вячеслав

Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329

Самонова Татьяна

Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.