СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Вступ 3
Теоретична частина 5
8. Підприємство, його загальна характеристика та основні елементи як відкритої системи 5
18. Еталонні стратегії та їх різновиди. Характеристика стратегії диверсифікованого зростання 10
28. Стратегія матеріально-сировинних ресурсів (ресурсна стратегія) 13
38. Управлінські рішення та методологія їх прийняття. 16
Практична частина 21
Завдання 1. 21
Встановлено перелік наступних факторів, що впливають на функціонування пивзаводу «Корифей»:
Класифікуйте перелічені вище фактори на фактори макро-, мікро- та внутрішнього середовища. Фактори внутрішнього середовища підприємства класифікуйте в розрізі кожного аспекту (виробництво, фінанси, збут і т.д.). Передбачте можливий подальший вплив цих факторів на пивзавод «Корифей». Розробіть можливі заходи щодо ліквідації впливу негативних факторів на підприємство. Виокремте критичні для пивзаводу фактори, вплив яких неможливо усунути.
Розв’язок
Складемо таблиці 1.1 та 1.2 із поділом відповідних факторів на фактори макро-, мікро- та внутрішнього середовища.
Завдання 2. 25
Здійсніть ситуаційний аналіз діяльності обраного підприємства за методикою SWOT (графо-аналітичний метод). Виявіть сильні та слабкі сторони, можливості та загрози обраного підприємства. Вихідні дані сформуйте у вигляді табл. 2.2.
ТОВ «Дана-Мода» одне із провідних підприємств в галузі виробництва верхнього одягу успішно працює на Українському ринку протягом 30 років. Підприємство спеціалізується на пошитті жіночого й чоловічого верхнього одягу в асортименті: пальто, півпальто, куртки, жакети, а також жіночі костюми, спідниці й штани. Виробництво оснащене сучасним обладнанням, що дозволяє використати прогресивні технології як на стадії розробки так й у виробництві швейних виробів.
В активі фабрики експериментальний цех з командою професійних конструкторів - лаборантів, раскройно - підготовчий цех оснащений розкрійним комплексом DІMOND іспанської компанії ІNVESTRONІKA, швейний цех оснащений сучасним швейним устаткуванням таких фірм як JUKІ, PFAFF, VEІ, усіляким спецоборудованием і пристосуваннями. З огляду на багаторічний досвід співробітництва з відомими європейськими брендами, такими як : BOSS, MARKS&SPENCER, BETTY B., MONTANA, BERGHAUSE й іншими, ми навчилися випускати високоякісну продукцію й контролю якості приділяємо особливу увагу.
Розподіл продукції підприємства такий: 79% продукції – це виконання замовлень інофірм; 21% - продукція, котра виготовлена на внутрішній ринок (включаючи спецзамовлення).
Свою продукцію підприємство реалізує у 2 фірмових магазинах, значна частина реалізується у торговій мережі міста Києва, області та країни (в основному на ринках та через дрібних розповсюджувачів).
Завдання 3. 29
На підприємстві, яке займається виготовленням побутової техніки, було виділено 2 потенційні стратегічні зони господарювання (СЗГ). Їх економічну характеристику наведено в табл. 3.1. Визначити позиції окремих СЗГ, використовуючи матрицю BCG. Зробити вибір перспективних СЗГ.
Таблиця 3.1
Характеристика СЗГ (для варіанту 4)
Показники
Темп зростання ринку, % Обсяг реалізації продукції підприємством,
тис. грн Обсяг реалізації продукції в галузі, тис. грн
7 70 280
9 80 320
Матриця БКГ розроблена Бостонською консалтинговою групою. В основу матриці БКГ покладено модель життєвого циклу товару, відповідно до якої товар у своєму розвитку проходить такі стадії: вихід на ринок (товар – «проблема»), зростання (товар – «зірка»), зрілість (товар – «дійна корова»), спад (товар – «собака»).
Відносна частка ринку визначається як частка ринку бізнес-одиниці, поділена на частку ринку найбільшого конкурента і розраховується за формулою:
Завдання 4. 31
На основі даних наведених у табл.4.1, 4.2, побудуйте матрицю «ціна-якість» для молочного шоколаду різних торгових марок.
Таблиця 4.1
Торгові марки молочного шоколаду та критерії оцінки його якості
Товар (ТМ) Ціна, грн Критерії оцінки якості (0-3 бали)
Маркування Упаковка Смак Якість інгредієнтів
А 12,50 0 1 1 1
Б 18,00 3 2 3 2
В 17,35 2 1 1 1
Г 14,85 1 2 2 1
Д 13,95 2 1 2 2
Е 13,65 1 2 2 2
Ж 14,40 3 2 3 2
З 22,00 3 3 3 3
І 25,00 1 1 2 1
К 23,50 2 2 2 2
Література 35
Другие работы