Стоимость работы
|
233
грн
|
Страниц
|
- страница
|
Дата защиты
|
29-09-2015
|
ВУЗ
|
КНТЕУ
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Вступ 3
Теоретична частина 4
1. Поняття стратегія підприємства, принципи її розробки. 4
11. Стратегічний аналіз: методи та методичні прийоми 9
21. Конкурентні стратегії підприємства 15
31. Інноваційна стратегія: : характеристика та класифікація 22
Практична частина 27
Завдання 1. 27
Встановлено перелік наступних факторів, що впливають на функціонування пивзаводу «Корифей»:
Класифікуйте перелічені вище фактори на фактори макро-, мікро- та внутрішнього середовища. Фактори внутрішнього середовища підприємства класифікуйте в розрізі кожного аспекту (виробництво, фінанси, збут і т.д.). Передбачте можливий подальший вплив цих факторів на пивзавод «Корифей». Розробіть можливі заходи щодо ліквідації впливу негативних факторів на підприємство. Виокремте критичні для пивзаводу фактори, вплив яких неможливо усунути.
Завдання 2. 31
Здійсніть ситуаційний аналіз діяльності обраного підприємства за методикою SWOT (графо-аналітичний метод). Виявіть сильні та слабкі сторони, можливості та загрози обраного підприємства. Вихідні дані сформуйте у вигляді табл. 2.2.
ПАТ "Київська кондитерська фабрика "Рошен" створена у 2011 році.
Київська кондитерська фабрика "Рошен" сертифікована відповідно до міжнародних стандартів якості ISO 9001:2000 та ISO 22000:2005 та спеціалізується на виробництві шоколадної продукції (шоколадних цукерок, плиточного шоколаду) та бісквітної продукції. На сьогодні асортимент підприємства нараховує більше 100 найменувань кондитерських виробів, серед яких – шоколад, цукерки, торти, печиво, мармелад.
Завдання 3. 34
На підприємстві, яке займається виготовленням побутової техніки, було виділено 2 потенційні стратегічні зони господарювання (СЗГ). Їх економічну характеристику наведено в табл. 3.1. Визначити позиції окремих СЗГ, використовуючи матрицю BCG. Зробити вибір перспективних СЗГ.
Завдання 4. 36
На основі даних наведених у табл.4.1, 4.2, побудуйте матрицю «ціна-якість» для молочного шоколаду різних торгових марок.
Таблиця 4.1
Торгові марки молочного шоколаду та критерії оцінки його якості
Товар (ТМ) Ціна, грн Критерії оцінки якості (0-3 бали)
Маркування Упаковка Смак Якість інгредієнтів
А 7,95 0 1 1 1
Б 11,00 3 2 3 2
В 15,30 2 1 1 1
Г 7,85 1 2 2 1
Д 6,95 2 1 2 2
Е 13,65 1 2 2 2
Ж 7,40 3 2 3 2
З 15,00 3 3 3 3
І 22,00 1 1 2 1
К 16,50 2 2 2 2
Література 40
Другие работы