Актуальність. В умовах розвитку та загострення конкуренції перед підприємствами ресторанного господарства виникає необхідність активізувати маркетингову діяльність, зокрема вдосконалити маркетингове управління споживачами ресторанних послуг. Маркетинговий підхід до управління споживачами означає, на наш погляд, що лише дослідивши споживачів, їхню поведінку, можливо максимально задовольнити потреби споживачів, обґрунтувати рекомендації для виділених сегментів споживачів ринку послуг ресторанного господарства, розробити моделі поведінки споживачів цього ринку, сформувати маркетингові стратегії управління споживачами послуг ресторанного господарства. Адже споживач є головною фігурою, яка впливає на ефективність діяльності підприємства в ринкових умовах.
Значний внесок у розробку теоретико-методологічних і прикладних аспектів маркетингового управління споживачами здійснили як вітчизняні науковці – О. П. Баліцька, Ю. А. Дайновський, О. В. Зозульов, О. П. Карел, В. В. Редько, О. К. Шафалюк, так і зарубіжні дослідники – І. В. Альошина, Р. Д. Блекуелл, С. Браун, Б. Гантер, Р. Голдсміт, Дж. Ф. Енджел, О. В. Желєзцов, Ф. Котлер, Ж. Ж. Ламбен, П. У. Мініард, М. Р. Соломон, Д. Статт, А. Фернхам, Г. Фоксол та ін.
Метою роботи є обґрунтування основ маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства на прикладі ресторану «Плаза».
Мета і завдання дослідження. Метою роботи є обґрунтування теоретичних і методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства.
Досягнення даної мети зумовило необхідність вирішення наступних завдань:
- визначити теоретичні основи управління поведдінкою споживачів;
- дослідити класифікацію особливостей послуг підприємств ресторанного господарства;
- проаналізувати шляхи стратегічного управління підприємствами ресторанного господарства;
- розглянути шляхи визначення привабливості споживачів підприємств ресторанного господарства;
- дослідити методичні основи маркетингових досліджень поведінки споживачів ресторанних послуг;
- обґрунтувати основи маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства.
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.