Стоимость работы
|
143
грн
|
Страниц
|
- страница
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Sanofi in consumer health є світовим лідером в області безрецептурних препаратів. З 2008 року з цільовим придбань Sanofi in consumer health реалізує важливу стратегію диверсифікації. Прискорення зростання споживчих охорони здоров'я також включає в себе регіональні центри розвитку в США, Європі, Азіатсько - Тихоокеанського регіону та Латинської Америки.
Портфель споживчих охорони здоров'я Sanofi in consumer health включає всесвітньо відомі торгові мароки, які забезпечують значну частину ринку болезаспокійливих засобів і засобів лікування кашлю та застуд. До них відносяться: Doliprane ®, Магне B6 ®, Enterogermina ®, Ессенціале ®, Маалокс ®, немає Spa ® і ® Lactacyd. Щоб продовжити розвиток цієї діяльності, Sanofi придбала наступні компанії :
- LaboratoireOenobiol у Франції.
- Kernpharm в Нідерландах.
- Chattem в Сполучених Штатах. У січні 2013 року, Chattem завершила операцію з придбання по всьому світу права на бренд Rolaids ® від McNeil Consumer Healthcare Відділ McNeil - PPC.
- Nepentes s.à в Польщі.
- BMP Sunstone в Китаї, який продає провідних брендів дитячого лікування кашлю та застуди.
- Candem Pharma в Канаді.
Форма власності – ПАТ.
Завдяки їх економічного зростання, ринки, що розвиваються в даний час в більшій мірі впливає на результати діяльності Групи: у 2012 році вони зросли випереджає інші ринки, на які припадає 31,9% продажів (у порівнянні з 31,1% у США і 23,9% у Західній Європі ), колективні прогресування 8,3%. Зокрема, Латинській Америці, Азії і на Близькому Сході всі повернулися двозначні продуктивності. Продажі в країнах БРІК (Бразилія, Росія, Індія і Китай) збільшився на 12%, щоб досягти € 3896 млн в продажах. Ці чотири країни залишаються ключовими учасниками, які представляють 35% глобальних продажів на ринках,. Це зростання було найсильнішим в Китаї (+15%) і Росія (13,6%). Нарешті, в перший раз, обсяг продажів в Африці і на Близькому Сході пройшло поріг 1 млрд євро.
В фірмі відсутня потреба в післяпродажному сервісі, оскільки препарати фірми є високоякісними та ефективними. З 2009 року нашої глобальної організації якості працює на рівні групи для координації різних команд якості та забезпечення послідовної реалізації політики у сфері якості протягом життєвого циклу продукції. Це зобов'язання з'являється в глобальну політику якості Sanofi in consumer health, яка поширюється на всіх працівників у всіх країнах (на 11 мовах) і підтримана вищим керівництвом Групи.
Другие работы