Стоимость работы
|
238
грн
|
Артикул
|
# N02026
|
Страниц
|
- страница
|
Дата защиты
|
31-03-2015
|
ВУЗ
|
Гринченко
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ 2.
«Управлінський цикл «Вид контролю в НЗ»»
Завдання:
1. На основі власного досвіду для одного із видів контролю в НЗ розробити управлінський цикл «Вид контролю в НЗ».
2. Заповнити запропоновану таблицю.
3. Визначити, яким чином підвести підсумок.
Вид контролю в НЗ: поточний контроль
Тема «Система виховної роботи в школі № 236»
Види навчальної діяльності до модуля
Практичне заняття № 1
«Парадокси лідерства Річарда Фарсона»
Завдання для виконання: опрацювавши рекомендовані джерела до виконання даного заняття, обговоріть у групах, висловіть та обґрунтуйте свою позицію щодо наступних запитань:
1. Сутність парадоксів та їх роль в управлінні НЗ.
2. Успіх та невдача на сторінках книги Р. Фарсона.
3. Технології людських стосунків та спілкування в управлінні НЗ, дилеми змін, естетика лідерства.
Опис завдання:
З рекомендованої літератури оберіть 2-3 парадокси, які, на Вашу думку, мають прояв в управлінні НЗ в Україні, опишіть реальну ситуацію, де б проявлявся даний парадокс, та запропонуйте способи вирішення проблемної ситуації.
Практичне заняття 3
«Визначення та діагностика проблеми у процесі прийняття управлінського рішення»
Мета:
• отримати навички з формулювання проблеми в управлінській діяльності, мети та завдання прийняття конкретного управлінського рішення;
• формування уявлення про критерії та альтернативи у процесі прийняття управлінського рішення.
Завдання для виконання: добрати управлінську проблему; провести SWOT-аналіз ситуації; визначитися з критеріями та альтернативами у процесі напрацювання управлінського рішення.
Опис завдання:
1. Доберіть та опишіть управлінську проблему, користуючись власним досвідом та результатами практичної фахової діяльності.
2. Проведіть SWOT-аналіз ситуації.
3. Сформулюйте обмеження і критерії до Вашої проблеми.
4. Доберіть альтернативи вирішення Вашої проблеми на підставі аналізу.
Практичне заняття №2
«Виховна модель учня»
Завдання для виконання:
Опис завдання:
1. Оберіть учня цільової аудиторії (клас з урахуванням вікових особливостей);
2. Опишіть Вашу діяльності відповідно до змісту виховання та форми і методи проведення заходів.
Практичне заняття 2
«Погляд на систему освіти Кена Робінсона»
Завдання для виконання: опрацювавши рекомендовані джерела до виконання даного заняття, обговоріть у групах, висловіть та обґрунтуйте свою позицію щодо наступних запитань:
1. Чи погоджуєтеся Ви з тим, що сьогоднішня школа є складовою частиною індустріального суспільства?
2. Які причини спонукали провідні країни світу шукати шляхи реформування національних систем освіти?
3. Як введення стандартних методик тестування в освіті США, на думку автора, впливає на розвиток сучасного учня?
4. Які характеристики дивергентного мислення наводить Кен Робінсон?
5. Переглянувши відеоролики виступів Кена Робінсона на YouTube, дайте відповідь на запитання, які ідеї науковця Ви могли б покласти до скарбнички власної філософії управління навчальним закладом?
Опис завдання:
Знайдіть на YouTube відеоролик Кена Робінсона «Новий погляд на систему освіти», перегляньте його та дайте відповідь на запитання.
Інтегроване завдання до дисципліни «Керівник НЗ»
ФІЛОСОФІЯ ЖИТТЄВОГО УСПІХУ СТІВА ДЖОБСА: «ЗАЛИШАЙСЯ ГОЛОДНИМ, ЗАЛИШАЙСЯ БЕЗРОЗСУДНИМ»
ЗАВДАННЯ:
Знайдіть на YouTube промову Стіва Джобса перед випускниками Стенфордського університету, продивіться її, ознайомтеся з рекомендованою літературою та дайте відповідь на наступні запитання:
1. Промова складається з 3 частин. Які назви до цих частин Ви б добрали?
- Все що не робиться – до кращого
- Якщо Вас звільнили - не здавайтесь
- Смерть - причина змін
Другие работы