ВСТУП 3
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІАГНОСТИКИ ЗАГАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ З ТПМ 5
1.1. Психологічні особливості дошкільників з ТПМ 5
1.2. Історико-педагогічний аспект проблеми формування та діагностики пізнавальних здібностей 9
Висновки до першого розділу 12
РОЗДІЛ ІІ. ДІАГНОСТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ З ТПМ 14
2.1. Вікові особливості навчальності та їх діагностика 14
2.2. Особливості розвитку пізнавальних процесів у дошкільному віці 17
Висновки до другого розділу 35
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39
Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501
Євген Бистригін
Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006
Надєждін В'ячеслав
Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329
Самонова Тетяна
Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.