Стоимость работы
|
100
грн
|
Страниц
|
- страница
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Анотація У статті розглянуті поняття, різновиди та специфіка педагогічних конфліктів, причини виникнення педагогічних конфліктів, структура, сфера і динаміка педагогічних конфліктів, методи управління педагогічними кофліктами, наслідки педагогічних конфліктів, правила вирішення педагогічних конфліктів.
Ключові слова: педагогічний конфлікт, причини педагогічних конфліктів, наслідки педагогічних конфліктів, методи вирішення педагогічних кофліктів.
Постанова проблеми (актуальність). Конфліктологія – це наука про технологію запобігання та подолання конфліктів. Норми поведінки людини, базові правила розв’язання конфліктів сьогодні слід розглядати як елемент загальної культури особистості. У даний час це важливо, особливо для молоді, бо конфлікти, є досить частим явищем у суспільстві, явищем неминучим. Глобальні конфлікти потрясають світ. «Дрібні», повсякденні конфлікти супроводжують нас у побуті, у сім'ї і нерідко як внутрішньоособистісні. Напруженість життя стає все виразнішим.
Особливо відчутно це в шкільному соціумі, який через свою специфіку є конфліктогенним. Конфлікти, що відбуваються у школі, мають стійкий інерційний характер. За статистикою, близько половини учнів страждають на депресію, кожен третій учень має психічні відхилення. Неблагополучний стан психіки дітей провокує їх вирішувати більшість життєвих ситуацій конфронтаційно. Часто суперечки школярі вирішують із позиції сили, тиску, за допомогою крику й образ.
Актуальність окресленої проблеми зумовлена потребою у розв’язанні педагогічних конфліктів та спробою виявлення нових шляхів та способів його подолання.
Другие работы