Стоимость работы
|
300
грн
|
Артикул
|
# N01825
|
Страниц
|
- страница
|
Дата защиты
|
16-02-2015
|
ВУЗ
|
Гринченко
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
1. Соціальна педагогіка як галузь педагогічної науки (визначення, предмет, об’єкт, мета, завдання, зв'язок з іншими науками).
2. Зміст ідей Пауля Наторпа як засновника соціальної педагогіки.
3. Характеристика соціально-педагогічної діяльності (визначення, мета, завдання, характеристика суб’єктів і об’єктів соціально-педагогічної діяльності).
4. Передумови виникнення соціально-педагогічної діяльності.
5. Зміст та види соціальної профілактики.
6. Конвенція ООН про права дитини як фундаментальний документ щодо забезпечення прав дітей.
7. Характеристика соціального середовища як необхідної умови соціалізації особистості (поняття соціального середовища, його види, адаптація до умов соціального середовища).
8. Соціально-педагогічна діяльність С. Т. Шацького.
9. Зміст та види соціальної реабілітації.
10. Механізми соціальної адаптації.
11. Характеристик соціальних інститутів як суб’єктів соціального виховання.
12. Соціально-педагогічні концепції соціалізації особистості.
13. Характеристика принципів соціально-педагогічної діяльності.
14. Наукові підходи до трактування поняття «соціалізація».
15. Функції професійної діяльності соціального педагога.
16. Сутність міжвідомчого підходу до попередження жорстокого поводження з дітьми та його законодавча регламентація.
17. Сім'я, як середовище соціалізації особистості (визначення, сім'я як мала група та соціальний інститут, функції, параметри сім'ї).
18. Сутність та принципи відновного правосуддя, особливості використання методу сімейних групових нарад.
19. Типологія сімей. Особливості соціалізації дитини в різних типах сімей.
20. «Соціалізація», «виховання», «розвиток»: співвідношення понять.
21. Механізми соціалізації особистості.
22. Заклади державної системи опіки як інститути соціального виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (причини влаштування дітей заклади, негативні аспекти соціалізації дітей в закладах інтернатного типу, характеристика вихованців, напрями соціально-педагогічної роботи в закладах інтернатного типу).
23. Діяльність земських установ щодо опіки дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування .
24. Сімейні форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (прийомна сім'я. ДБСТ, їх характеристики, процедура створення та соціального супроводу).
25. Становлення соціально-педагогічної роботи в сільських громадах.
26. Соціально-психологічний портрет особистості з обмеженими функціональними можливостями.
27. Девіантна поведінка дітей та молоді як форма соціальної дезадаптації (поняття девіації, причини девіантної поведінки дітей та молоді, види девіантної поведінки).
28. Характеристика делінквентної поведінки дітей та молоді (причини, види, важковиховуваність, як передумова делінквентної поведінки).
29. Досвід ресоціалізації неповнолітніх правопорушників у соціально-педагогічній діяльності А.С. Макаренка.
30. Соціально-психологічні концепції соціалізації особистості.
31. Характеристика адитивної та наркозалежної поведінки дітей та молоді (визначення, види, стадії залежності, ознаки узалежненої поведінки).
32. Роль братських шкіл у соціальному вихованні дітей.
33. Соціальні інституції як механізми соціалізації, їх характеристика та роль у процесі соціалізації особистості.
34. Ґенеза державної системи соціального захисту населення у 70-90 рр. ХХ ст.
35. Соціально-педагогічна робота в центрі соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями.
36. Неурядові організації як суб’єкти соціально-педагогічної діяльності (види неурядових організацій, напрями їх соціально-педагогічної діяльності, роль дитячих організацій у соціальному вихованні дітей та молоді).
37. Структура, напрямки та форми роботи соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.
38. Дати визначення поняття «технології соціальної роботи» та «технології соціально-педагогічної роботи».
39. Дати характеристику базових технологій соціально-педагогічної роботи.
40. Методи соціально-педагогічної роботи. Охарактеризувати основні групи загальнонаукових методів, що використовуються в практиці соціально-педагогічної роботи: педагогічні, психологічні, соціологічні, історичні.
41. Дати характеристику поняття «організаційні форми соціально-педагогічної роботи». Визначити ознаки організаційних форм та їх класифікацію, навести приклади.
42. Розробити зміст роботи школи волонтерів. Презентувати одне заняття.
43. Дати характеристику етапів зміни та традиційних форм роботи в закладах оздоровлення та відпочинку.
44. Психолого-педагогічні умови застосування гри в соціально-педагогічній роботі. Основні вид ігрових технік, що застосовують в практиці соціально-педагогічної роботи та їх приклади.
45. Загальна характеристика методів стимулювання, що використовуються в практиці соціально-педагогічної роботи. Умови успішного застосування методів стимулювання.
46. Визначити соціально-педагогічні умови успішного застосування методі доручення. Описати класифікацію доручень. Охарактеризувати техніку чергування творчих доручень.
47. Визначити особливості технологій вуличної соціальної роботи. Організація роботи бригади вуличних соціальних працівників. Назвати основні форми вуличної соціальної роботи.
48. Загальна характеристика технологій профілактики в соціально-педагогічній роботі. Основні завдання соціальної реабілітації у системі профілактики правопорушень у загальноосвітніх навчальних закладах та професійно-технічних училищах.
49. Можливості використання технологій соціальної діагностики в соціально-педагогічній роботі. Соціальна паспортизація, соціометрія, генограма, екомапа як форми оцінки стану колективу чи клієнта.
50. Визначити стратегію взаємодії соціального педагога з засобами масової інформації. Охарактеризувати основні види соціальної реклами.
51. Характеристика технологій соціально-педагогічної роботи з сім’ями. Основні групи сімей-клієнтів соціально-педагогічної роботи та специфіка роботи з ними.
52. Розробити зміст та структуру тематичної ігрової програми.
53. Розробити тематику профілактичних соціально-педагогічних бесід. Профілактика правопорушень серед неповнолітніх, засуджених до позбавлення волі, у виховних колоніях.
54. Характеристик технологій соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю з обмеженими функціональними можливостями. Основні форми роботи з даною групою клієнтів.
55. Розробити тематику диспутів соціально-педагогічного спрямування. Презентувати один диспут.
56. Охарактеризувати емпіричні методи соціально-педагогічного дослідження.
57. Сутність, властивості та класифікація прав людини.
58. Характеристика теоретичних методів соціально-педагогічного дослідження.
59. Визначити зміст та основні форми соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах.
60. Розробити зміст комплексного профілактичного заняття (напрям профілактики – за вибором студента).
Другие работы