1 питання + 2 задачі

Стоимость работы  70  грн 
Артикул  # 482
Страниц  29 страница
Дата защиты  24.02.2007
ВУЗ  -

Если Вам подходит данная работа, то...

или...



Особливості переходу на сплату єдиного податку суб'єктів підприємницької діяльності - юридичних осіб та порядок бухгалтерського обліку в них 3
Завдання №1 13
Залишки на рахунках підприємства малого бізнесу на початок кварталу наведено в таблиці 1.1.
Таблиця 1.1
Залишки на рахунках бухгалтерського обліку на початок звітного періоду
№рах Назва рахунку Дебет Кредит
104 Основні засоби 30000
131 Амортизація основних засобів 13000
142 Інвестиції пов'язаним сторонам 10000
201 Виробничі запаси 5500
23 Виробництво 5200
301 Каса 140
311 Поточний рахунок 15580
371 Розрахунки за авансами виданими 2400
40 Статутний капітал 35000
441 Нерозподілений прибуток 1995
63 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 3200
641 Розрахунки по податкам і платежам 1 500
651 Розрахунки по пенсійному забезпеченню 100
653 Розрахунки по страхуванню на випадок безробіття 25
661 Розрахунки по оплаті праці 5000
622 Векселі видані 3000
681 Розрахунки за авансами одержаними 6000
Разом: 68820 68820


За даними господарського обліку за місяць на підприємстві відбулися наступні операції:
1. Придбано матеріали на 2400 грн., в т.ч. 400 грн. - ПДВ. Аванс за матеріали було оплачено в попередньому періоді.
2. Придбано товари на загальну суму 5 400 грн, в т.ч. ПДВ - 900грн., оплата постачальнику відразу після отримання товарів.
3. Товарів реалізовано на 6000 грн, в т.ч. ПДВ - 1000 грн. Відвантаження товарів після отримання авансу. Собівартість (вартість придбання) реалізованих товарів – 3000 грн. без ПДВ (з ПДВ - 3600 грн).
4. Відпущено матеріали на виготовлення продукції: для платника 6% - на суму
4500 грн., для платника 10% - 5400 грн.
5. Реалізована виготовлена продукція на суму 6 000 грн, в т.ч. ПДВ 1000 грн. По цій продукції отримано аванс в попередньому кварталі.
6. Реалізована виготовлена продукція на суму 5700 грн., в т.ч. ПДВ 950 грн. Оплачено відразу після відвантаження.
7. Собівартість реалізованої готової продукції склала:
- для платника податку по ставці 6% - 5000 грн.
- для платника податку по ставці 10% - 6100 грн.
8. Оплачено і отримано основний засіб (принтер) за 1200 грн, в т.ч. ПДВ - 200 грн.
9. Отримано з банку і виплачено працівникам заробітну плату за попередній період - 5000 грн.
10. Перераховано в Пенсійний фонд - 100 грн., по безробіттю - 25 грн.,
прибутковий податок - 375 грн.
11.Оплачено податок на прибуток платником 10% - 1125 грн., (а платником
6% податку на прибуток - 800 грн., і податку на додану вартість – 400 грн.) 12. Нарахована заробітна плата робітникам - 4000 грн., адмінперсоналу – 2000 грн, разом 6000 грн. Утримано прибутковий податок - 720 грн., внески в Пенсійний фонд - 2% = 120 грн., фонд сприяння зайнятості (безробіттю) -
0,5%= 30 грн.
13. Нарахована амортизація основних засобів в сумі 840 грн.

План виконання завдання: 14
Завдання №2 21
За умови завдання залишки на рахунках ПМБ на початок періоду становлять:


рах Назва рахунку Дебет Кредит
104 Основні засоби 25500
131 Амортизація основних засобів 2300
125 Нематеріальні активи 3400
133 Знос нематеріальних активів 600
23 Виробництво 9500
281 Товари 23850
101 Каса 280
311 Поточний рахунок 35790
312 Валютний рахунок (1500 $ х 5,50 грн) 8250
361 Розрахунки з вітчизняними покупцями 2460
377 Розрахунки з іншими дебіторами 2520
40 Статутний капітал 50000
41 Пайовий капітал 5000
441 Нерозподілений прибуток 5640
601 Короткострокові кредити банку 20000
631 Розрахунки з постачальниками та підрядчиками 13600
641 Розрахунки по податкам і платежам 4500
651 Розрахунки по пенсійному забезпеченню 140
653 Розрахунки по страхуванню на випадок безробіття 35
661 Розрахунки по оплаті праці 7050
685 Розрахунки з іншими кредиторами 2685

Разом 111550 111550
Господарські операції, що відбулися за місяць:
1. Придбано товарів на загальну суму 6 000 грн, в т.ч. ПДВ – 1000 грн. Оплачено за них постачальнику відразу після отримання товарів. Придбання і оплата здійснена в поточному періоді.
2. Отримано на поточний рахунок оплату за відвантажені товари в минулому періоді 2460 грн., в т.ч. ПДВ 410 грн.
3. Реалізовано товарів на 24 000 грн, в т.ч. ПДВ - 4000 грн. Відвантаження здійснювалось через 1-2 дні після сплати (в поточному періоді). Собівартість (вартість придбання) реалізованих товарів – 14 000 грн. Без ПДВ (з ПДВ – 16 800 грн).
4. Оплачено і отримано освоєний засіб (комп'ютер) за 5 400 грн, в. т. ч. ПДВ – 900 грн.
5. Реалізовано і отримано оплату за сейф - 1200 грн., в т.ч. ПДВ 200 грн. Первісна вартість реалізованого сейфу - 1 500 грн. (без ПДВ), нарахований знос його - 760 грн.
6. По угоді комісії отримано товарів на суму 9 600 грн., в т.ч. ПДВ 1600 грн. Комісійний товар повністю реалізовано, оплата за весь товар надійшла. Комісійна винагорода дорівнює 480 грн., в т.ч. ПДВ - 80 грн. Кошти за реалізований комісійний товар за утриманням комісійної винагороди перераховано комітенту.
7. На валютному рахунку на початок періоду було 1500$ по курсу НБУ за 1$ 5,50 грн. Іноземна валюта в поточному періоді не використовувалась. Курс НБУ на кінець періоду склав за 1$ - 5,53 грн.
8. Отримано з банку і виплачено працівникам заробітну. плату за попередній період – 7050 грн.
9. Перераховано у Пенсійний фонд - 140 грн., по безробіттю - 35 грн., прибутковий податок – 840 грн.
10. Сплачено податок на прибуток платником 10% - 3660 грн., (а платником 6% податку на прибуток - 2040 грн, і податку на додану вартість – 1620 грн.).
11. Нарахована заробітна плата робітникам - 8 200 грн., адмінперсоналу – 2000 грн, разом 10 200 грн. Утримано прибутковий податок - 1530 грн., внески в пенсійний фонд - 2% = 204 грн., фонд сприяння зайнятості (безробіттю) - 0,5%= 51 грн.
12. Нарахована амортизація основних засобів в сумі 1275 грн., нематеріальних активів 170 грн.

План виконання завдання: 23
Список використаної літератури 29

Другие работы

Наши контакты в Киеве

Украина, Киев,
ул. М.Расковой 19, офис 1110
(11 этаж)

Мы работаем с 10 до 18, пн - пт

(063) 258-65-17
(098) 486-23-17
info@100ballov.com.ua

Клубные карты

серия UA
Скидки на диплом и курсовые

Проверь свою скидку!

18.02.2014
Заказ №1800

Анна

Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501

Евгений Быстрыгин

Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006

Надеждин Вячеслав

Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329

Самонова Татьяна

Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.