Вступ 3 1. Теоретично-методологічні основи дослідження сервісної концепції обслуговування в готельному бізнесі 6 1.1. Складові сучасної концепції обслуговування в готелях 6 1.2. Формування сервісної концепції в готелях: етапи, механізми та реалізація 7 1.3. Закордонний досвід застосування новітніх концепцій обслуговування в готелях 13 2. Аналіз роботи підприємства готельного господарства «Хрещатик» 16 2.1. Дослідження сервісної концепції обслуговування в готелі Хрещатик , м. Київ 16 2.2. Маркетинговий аналіз діяльності в готелі Хрещатик 19 2.3. Дослідження стандартів обслуговування в готелі Хрещатик 26 Розділ 3. Шлях удосконалення сервісної концепції на підприємствах готельного бізнесу 32 3.1. Удосконалення якості сервісу за рахунок збільшення асортименту послуг в готелі 32 3.2. Обгрунтування заходів щодо впровадження новітніх концепцій обслуговування в готелях 34 Висновки 36 Список використаної літератури 39
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.