Розглянуто основні складові страхового маркетингу, проаналізовано особливості і тенденції його функціонування та практичні форми реалізації маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних страхових компаній. Ключові слова: страховий маркентинг, страхова послуга, кон’юктура страхового ринку, страхова культура.
Рассмотрены основные составляющие страхового маркетинга, проанализированы особенности и тенденции его функционирования и практические формы реализации маркетинговых инструментов в деятельности отечественных страховых компаний. Ключевые слова: страховой маркентинг, страховая услуга, конъюктура страхового рынка, страховая культура.
Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501
Євген Бистригін
Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006
Надєждін В'ячеслав
Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329
Самонова Тетяна
Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.