Стоимость работы
|
83
грн
|
Страниц
|
- страница
|
Дата защиты
|
01-10-2014
|
ВУЗ
|
МАУП
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Гроші і кредит 3
Розрахуйте величину агрегатів грошової маси, якщо:
— готівка поза банками — 60 млрд грн;
— готівка в касах юридичних осіб — 90 млрд грн;
— депозити до запитання — 140 млрд грн;
— строкові вклади — 250 млрд грн;
— кошти за трастовими операціями — 70 млрд грн;
— кошти на спеціальних карткових рахунках — 155 млрд грн.
Економетрія 4
У наступній виборці подано дані щодо ціни Р деякого блага й кількості Q цього блага, яке домогосподарство купує щомісяця впродовж року.
Місяць 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Р 10 21 15 25 30 35 40 35 25 41 45 40
Q 110 75 100 80 61 55 40 80 60 30 40 31
А) побудуйте кореляційне поле і за його виглядом визначте формулу залежності між Р та Q,
Б) оцінити за МНК параметри рівняння лінійної регресії,
В) оцінити вибірковий коефіцієнт кореляції,
Г) проінтерпретувати результати.
Маркетинг 7
Необхідно дослідити доцільність збільшення обсягів продажів товарів на певному сегменті, виходячи з таких умов:
- місткість сегмента становить М=193 тис.грн.;
- фактичний обсяг збуту товарів у звітному році Qi=47, 05 тис.грн.;
- запланований обсяг збуту в наступному році Qз=52, 96 тис.грн.;
- ціна продажу товару у звітному і наступному році змінюється і становить Ц=9,7грн/од.;
- собівартість виробництва і продажу товару (не враховуючи витрати на маркетинг) у звітному й наступному роках змінюється і становить С=6,3 грн./од.;
- для досягнення запланованих обсягів збуту в наступному році необхідно витратити на маркетингові заходи Вз=11 тис.грн., тоді як у звітному році витрачалося на маркетинг лише Ві=7 тис.грн.
Визначіть:
1) частку ринку, що її захопило підприємство у звітному році Ч, та частку ринку, яку планується захопити наступного року Чз;
2) фактично отриманий балансовий прибуток Пі та очікуваний прибуток у наступному році Пз;
3)зробіть висновок щодо доцільності збільшення частки ринку, враховуючи, що першочерговою матою даного підприємства є максимізація поточних прибутків.
Другие работы