Виконання практичної частини курсової роботи здійснюється в такій послідовності: 1) записати умову наскрізної задачі за варіантом, який визначається згідно з останньою цифрою залікової книжки студента (10 варіантів); 2) на підставі журналу реєстрації господарських операцій (табл. 1): - проставити кореспонденцію рахунків; - визначити відповідні суми; 3) скласти первинні бухгалтерські документи: - акт приймання – передачі основних засобів; - картку складського обліку матеріалів; - податкову накладну; - авансовий звіт; - платіжне доручення; - прибутковий і видатковий касові ордери; - звіт касира. 4) відкрити відповідні рахунки і записати в них господарські операції із журналу реєстрації, визначити обороти і кінцеве сальдо; 5) скласти оборотно – сальдову відомість за синтетичними рахунками; 6) скласти баланс за формою №1 на кінець звітного періоду.
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.