Вступ 2 Розділ 1. Теоретичні основни маркетингового потенціалу підприємства 5 1.1 Маркетинговий потенціал підприємства: сутність та особливості його формування 5 1.2. Методичний інструментарій оцінювання маркетингового потенціалу 16 1.3. Система управління маркетинговим потенціалом субєкта господарювання 28 Розділ 2. Діагностика ефективності використання маркетингового потенціалу ТОВ «ICT» 34 2.1. Місія, напрямки та основні показники діяльності підприємства 34 2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку транспортно-експедиторських послуг та конкурентноспроможностіТОВ «ICT» 45 2.3.Оцінка маркетингового потенціалу підприємства 52 2.4 Стратегічний аналіз розвитку ТОВ «ICT» 57 Розділ 3. Розробка та обгрутування стратегії підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу ICT. 71 3.1 Стратегічні альтернативи підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства 71 3.2. Економічне обгрунтування стратегії підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу ТОВ «ІСТ» 82 3.3. Організаційний план впровадження запропонованої стратегії та оцінювання ризиків 99 Висновки 107 Список використаної літератури 112 Додатки 122
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.