Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи реклами лікарських засобів в Україні 5 1.1.Сутність та види реклами 5 1.2. Нормативно-правове регулювання реклами лікарських засобів 14 Розділ 2. Особливості реклами лікарських засобів в фармацевтичних компаніях 18 2.1. ПрАТ «Дарниця» 18 2.2. ПАТ «Фармак» 20 2.3. Sanofi 22 Висновки 27 Список використаних джерел 29
Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501
Євген Бистригін
Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006
Надєждін В'ячеслав
Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329
Самонова Тетяна
Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.