Стоимость работы
|
200
грн
|
Артикул
|
# N0442
|
Страниц
|
- страница
|
Дата защиты
|
08-11-2013
|
ВУЗ
|
КПІ
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
1. Основні поняття, що стосуються організації документообігу на підприємстві. 3
1.1. Основні визначення: 3
1.2. Схема руху документів, що надходять на підприємство (вхідних документів). 4
1.3. Схема руху внутрішніх та вихідних документів підприємства. 4
1.4. Прийом, попередній перегляд і реєстрація службових документів. 5
1.5. Класифікування документів 7
1.6. Загальні вимоги до оформлення документів. 8
1.7. Формуляр документа. Основні правила оформлення реквізитів. Вимоги до тексту документа, оформлення сторінки (ДСТУ). 8
1.8. Виготовлення документів за допомогою персонального комп'ютера. 10
1.9. Номенклатура справ. 11
1.10.Формування та оформлення справ, підготовка до передачі в архів. 12
1.11.Робота з документами, що містять комерційну таємницю. 13
2. Організаційно-розпорядча документація. 15
2.1. Класифікація (організаційна, розпорядча, довідково-інформаційна, по роботі з особовим складом, офіційно-особиста, обліково-фінансова, господарсько-договірна). 15
3. Інформаційно-довідкова документація. 16
3.1. Службові листи. Класифікація, реквізити та оформлення. Вимоги до тексту листа. Етикет ділового листування. оформлення. 16
3.1.1. Супровідний. 16
3.1.2. Інформаційний. 16
3.1.3. Гарантійний. 16
3.1.4. Рекламаційний. 17
3.1.5. Претензійний. 17
3.1.6. Арбітражний. 17
3.1.7. Лист-підтвердження. 17
3.1.8. Лист-нагадування. 17
3.1.9. Лист-повідомлення. 17
3.1.10. Листи за кордон 18
3.2. Доповідна записка. Реквізити. 18
3.3. Довідка. Реквізити. 18
3.4. Протокол. Реквізити. Вимоги до оформлення. 19
3.5. Витяги з протоколів. 20
3.6. Телеграми. Правила оформлення. 20
3.7. Телефонограми. Правила оформлення. 21
3.8. Факси. 21
3.9. Журнали реєстрації. 22
3.10.Номенклатура справ. 22
3.11.Довіреності (офіційна та особиста). Правила оформлення. 23
3.12.Анотація. 24
3.13.Відгук. 25
3.14.Рецензія. 25
3.15.Висновок. 26
3.16.Запрошення. 26
3.17.Звіт. 27
3.18.Оголошення. 28
3.19.План. 29
3.20.Стаття. 30
3.21.Прес-реліз. 32
3.22.Наукова робота (курсова, дипломна). 33
3.23.Реферат. 34
3.24.Тези. 34
3.25.Конспект. 35
3.26.Бібліографія. 36
3.27.Зняття копій з документів. 36
4. Організаційна документація. 38
4.1. Статут. 38
4.2. Положення. 38
4.3. Інструкція. 39
4.4. Правила. 41
5. Розпорядчі документи. 43
5.1. Постанова.(Ухвала) 43
5.2. Наказ. Виписка з наказу. 43
5.3. Вказівки. 44
5.4. Розпорядження. 45
6. Документація з особового складу. 46
6.1. Документи особистого характеру (заява, автобіографія, розписка, доручення) 46
6.1.1. Заява. Реквізити і оформлення. 46
6.1.2. Характеристика. Реквізити і оформлення. 47
6.1.3. Резюме. 47
6.1.4. Автобіографія. 49
6.1.5. Розписка. 49
6.2. Особовий листок обліку кадрів. 50
6.3. Трудова книжка. Заповнення. Занесення відомостей про працівника. Занесення відомостей про роботу. Занесення відомостей про нагороди. Занесення відомостей про заохочення. 51
6.4. Накази з особового складу. 52
6.4.1. Підготовка та оформлення наказів про прийняття на роботу, організаційний та правові аспекти. 52
6.4.2. Підготовка та оформлення наказів (розпоряджень) про переведення (переміщення). 53
6.4.3. Підготовка та оформлення наказів про звільнення 54
6.4.4. Підготовка та оформлення наказів про надання відпусток. 55
6.4.5. Підготовка та оформлення наказів про заохочення і стягнення. 56
Практичне завдання 57
1.Використання сучасних технічних засобів при організації діловодства. 57
2.Правила оформлення реквізиту заголовок до тексту. 63
3.Оформити протокол засідання правління. Зареєструвати. 64
Список літератури 69
Другие работы