Розділ 2. Організація та методи дослідження розвитку особистості у підлітковому віці 2 2.1. Методи дослідження 2 Апробація даного дослідження проходила в 2013 році серед підлітків-школярів на базі середньої школи №123 р. Києва. Методики проводилися в один день, що дозволяло виключити вплив тимчасових ситуаційних факторів. Ці організаційні заходи, на наш погляд, дозволили підвищити вірогідність отриманих результатів. Метою даного дослідження було вивчити формування ідентичності особливості у підлітковому віці в хлопчиків і дівчинок. У процесі дослідження ставилися такі основні завдання: 1. провести дослідження формування структури ідентичності особистості за допомогою методики «Хто я?» М.Куна та Т.Макпартленда; 2. вивчити акцентуації характеру в підлітковому віці, використовуючи методику визначень акцентуації характеру Шмішка.
2.2. Методики дослідження розвитку особистості у підлітковому віці 3 Розділ 3. Хід та результати емпіричного дослідження особистісного становлення у підлітковому віці 8 3.1. Характеристика вибірки 8 3.2. Психологічні закономірності та тенденції особистісного розвитку у підлітковому віці 8 3.3. Психолого-педагогічні рекомендації з формування особистості у підлітковому віці 21 Висновки 24 Список літератури та використаних джерел 26
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.