Стоимость работы
|
220
грн
|
Артикул
|
# N0348
|
Страниц
|
40 страница
|
Дата защиты
|
10-10-2013
|
ВУЗ
|
КТНЕУ
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
ВСТУП 3
Актуальність теми курсової роботи обумовлена тим, що торгівлю можна назвати барометром економічного розвитку держав. Вона забезпечує надходження до бюджету значної частини коштів, сприяє зміцненню фінансової системи, є необхідною умовою розвитку виробництва.
1. СУТНІСТЬ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В МАГАЗИНІ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ 5
Торгівля - одна з перших господарських галузей, з якої почався процес демонополізації економіки з поступовою зміною адміністративної управлінської вертикалі на горизонтальні зв’язки між ринковими структурами. Прийняття ряду законодавчих актів стало поштовхом до створення торговельних підприємств різної форми власності.
2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В МАГАЗИНІ САМООБСЛУГОВУВАННЯ 15
Питання організації і технології торговельного обслуговування відіграють дуже важливу роль у підвищенні рівня умов життя населення. Одним з напрямків вирішення цього питання є впровадження такої форми продажу товарів, як самообслуговування, при якій значною мірою скорочується час на придбання товарів.
Самообслуговування — спосіб продажу товарів, у процесі якого покупець має вільний доступ до товарів, самостійно їх оглядає, відбирає, розраховується за підібрані товари у вузлі розрахунку та контролю і виносить з магазину куплені товари [6, c. 167].
3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В МАГАЗИНІ 22
Мережа продуктових магазинів «Гранд Маркет» є сучасним торговельним підприємством, що працюють у форматі класичного супермаркету. Досліджуваний магазин самообслуговування «Гранд Маркет» знаходиться за адресою м. Черкаси, вул. Б. Хмельницького, 55
4. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ У МАГАЗИНІ 33
Сучасна концепція розвитку і реформування роздрібної торгівлі, яка сформульована у вигляді затвердженої Кабінетом міністрів України Концепції розвитку внутрішньої торгівлі, передбачає створення такої моделі цієї ланки торгівлі, яка б передбачала: (1) раціональні напрямки та оптимальні пропорції у розвитку матеріально-технічної бази; (2) посилення економічних методів управління і матеріального стимулювання, ефективне використання матеріальних і трудових ресурсів; (3) оптимальне поєднання спеціалізації торгівлі непродовольчими товарами і концентрації торгівлі товарами періодичного попиту і технічно складними товарами з розвитком мережі невеликих підприємств комбінованого або комплексного типу; (4) відновлення в практиці торговельної діяльності т.зв. прогресивних методів продажу товарів і обслуговування покупців; (5) створення сучасної системи товаропросування і активну взаємодію роздрібних підприємств з підприємствами-постачальниками товарів; (6) технічне переозброєння, механізацію ручної праці та удосконалення торгово-технологічних процесів у підприємствах роздрібної торгівлі [1].
Керівництво ТОВ "Гранд Маркет" повинно шукати шляхи зростання ресурсного потенціалу підприємства.
ВИСНОВКИ 43
Отже, підсумовуючи проведене дослідження щодо ефективності організації продажу товарів у магазинах самообслуговування, можна зробити висновок, що система самообслуговування у магазині дає можливість скоротити витрати обігу підприємства, підвищити пропускну спроможність магазину, краще використати його торговельну площу і обладнання..
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 48
Другие работы