Стоимость работы
|
189
грн
|
Страниц
|
30 страница
|
Дата защиты
|
02-10-2013
|
ВУЗ
|
КНЕУ
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Розділ 2. Фінансовий контролінг у державних установах 3
2.1. Особливості впровадження фінансового контролінгу в діяльності державних установ і організацій в Україні 3
Економічна теорія визначає, що контролінг – це система регулювання витрат і результатів управлінської діяльності, яка допомагає досягненню цілей організації, оскільки вона дозволяє уникнути несподіванок та своєчасно зреагувати, якщо ефективній роботі організації загрожує небезпека [10].
На сьогодні в нашій країні поступово впроваджуються моделі організації управління на засадах контролінгу. Значний крок у впровадженні цієї моделі здійснено після прийняття Концепції розвитку державного внутрішнього контролю на період до 2017 р., яка затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.10.2008 р. № 1347-р. Головною метою цієї Концепції є підвищення ефективності використання державних фінансів шляхом вирішення питань організації та функціонування державного внутрішнього контролю в системі органів державного і комунального секторів.
У кожній сфері економічної діяльності та на підприємствах різних форм власності існує своя специфіка впровадження фінансового контролінгу. Визначимо особливості контролінгу в державній установі.
2.2. Стратегічне планування та прогнозування в державних установах 16
Процес стратегічного планування посідає центральне місце в системі стратегічного управління. Більшість західних
і східних фірм використовують стратегічне планування для того, щоб змінити себе, вийти з безнадійних ситуацій, які сформувались зовні та в середині підприємства. Основні передумови які спонукають до переходу до стратегічного планування такі:
• необхідність забезпечення адекватної реакції на зміни умов функціонування підприємств;
• потреба в об’єднанні різних напрямків діяльності підприємства в умовах розвитку процесів децентралізації та диверсифікації (насамперед конгломератної);
• наявність яскраво виражених конкурентних переваг і необхідність їхньої підтримки (у підприємств, що їх мають) або створення їх (в аутсайдерів); посилення конкуренції;
2.3. Система бюджетування в державних установах 32
Слід зазначити, що загальноприйнятого визначення поняття “бюджетування” немає, різні науковці тлумачать його залежно від конкретних методик, які вони пропонують. Водночас, на нашу думку, найбільш загальне трактування терміну «бюджетування» наводиться у підручнику з управлінського обліку Е.А. Аткінсона. Зокрема, він зазначає, що бюджетування – це процес підготовки бюджетів. При цьому бюджет розглядається як кількісний вираз грошових притоків (надходжень) та відтоків (виплат), що передбачають наслідки поточних операційних рішень і показують, чи зможе фінансовий план задовольнити цілі організації [22].
Висновки до розділу 2 45
Формування контролінгової діяльності являє собою складний творчий процес, що ґрунтується на прогнозуванні умов здійснення ефективної управлінської діяльності. Місце, роль, процес впровадження контролінгу в управління державною власністю повинні бути орієнтовані на якісне поліпшення ефективності управління поточної господарської діяльності за допомогою переосмислювання підходів і визначення специфічних методів. Це положення формується в рамках загального соціально-економічного розвитку державної власності, узгоджуються з ним за метою, етапами, строками реалізації.
Список літератури 49
Другие работы