Вступ 3 1. Опис підприємства 4 2. Завдання підприємства, бачення ситуації 4 3. Цілі і завдання в сфері стратегічного маркетингу 4 4. Переваги у конкурентній боротьбі (ключові фактори успіху) 4 5. Аналіз ситуації 6 5.1. Аналіз галузі 6 5.2. Аналіз конкуренції 8 5.3. Аналіз маркетингового самого підприємства 9 5.4. Аналіз споживачів 9 5.5.Свот-Аналіз 10 6. Аналіз ринку та продукції 10 6.1. Ринково-продуктова сітка (аналіз груп споживачів та продуктів) 12 6.2. Вибір ринкової ніши 12 6.3. Позиціонування 12 7. Маркетингова програма (виробник - стратегії виробництва, цінові стратегії, комерційні стратегії збуту або дистрибуційні) 13 8. Фінансові прогнози: надходження від продажу в минулому і в майбутньому 14 9. Організаційна структура 16 10. План маркетингових заходів впровадження маркетингових стратегій 16 11. Оцінка і контроль: розрахунок ефективності, розрахунок маркетингових стратегій, періодичність контролю виконання 17 Висновки 19 Список використаної літератури 20
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.