Вступ 3 1. Теоретичний розділ 4 1.1. Визначення управлінської проблеми 4 1.2. Формулювання проблеми маркетингового дослідження 9 1.3. Об’єкт, предмет, мета та завдання маркетингового дослідження 11 1.4. Уточнення та емпірична інтерпретація основних понять теорії об’єкту та предмету маркетингового дослідження 12 1.5. Формулювання теоретичної моделі предмету дослідження робочих гіпотез та пошукових питань 19 2. Процедурний розділ 21 2.1. Визначення типу дослідження, методів збору вторинної та первинної інформації 21 2.2. Визначення обсягу вибірки та методів її формування 23 2.3. Визначення методів шкалування, розробка анкети і її попереднє тестування 24 2.4. Методи обробки польових даних 26 2.5. Інструменти збору первинних даних 27 2.6. Дані, підготовлені до обробки 28 2.7. Розрахунки та результати обробки даних 30 Висновки 37 Список використаних джерел 38
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.