Стоимость работы
|
50
грн
|
Артикул
|
# 4760
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Завдання 1 3
Яке з наведених нижче визначень маркетингового менеджменту вважаєте найбільш вдалим? Відповідь обгрунтуйте.
Маркетинговий менеджмент - це процес планування і реалізації маркетингової концепції, встановлення цін, просування і розподілення товарів, послуг та ідей для обмінів з цільовими групами, які задовольняють споживачів і відповідають задачам організації. Маркетингове управління відповідає головним задачам.менеджменту, його завдання - вплив на рівень, терміни і структуру попиту.
Маркетинговий менеджмент - це діяльність з виявлення цільових ринків, вивчення потреб визначених споживачів, розробки товарів, встановлення ціни на них, визначення способів просування і розподілу з метою здійснення обміну для задоволення потреб зацікавлених осіб.
Маркетинговий менеджмент - це процес планування і реалізації політики ціноутворення, просування і розподілу ідей, товарів і послуг, спрямований на здійснення обмінів, які задовольняють як індивідів так і організації.
Маркетинговий менеджмент — це управлінська діяльність, пов'язана із здійсненням планування, організації, координації, контролю, аудиту та стимулюванню заходів щодо інтенсифікації процесу формування і відтворювання попиту на товари і послуги, збільшенням прибутку.
Маркетинговий менеджмент - це аналіз, планування, втілення в життя та контроль за проведенням заходів, розрахованих на встановлення, зміцнення та підтримку взаємовигідних обмінів із цільовим ринком для досягнення конкретної мети підприємства (отримання прибутку, зростання обсягів збуту, збільшення частки ринку, проникнення на ринок тощо).
Маркетингове управління - це процес, який:
- базується на функціях управління;
- включає ідеї (новації*), товари І послуги, як основні категорії;
- грунтується на ключовому ринковому понятті - обміні;
- за основну задачу має досягнення почуття задоволення всіма сторонами обміну.
Завдання 2 5
Дати характеристику та визначити умови використання основних концепцій маркетингового менеджменту. Чи для всіх підприємств є прийнятною концепція маркетингу? Які компанії мають в ній найбільшу потребу? Навести приклади використання концепцій українськими підприємствами.
Завдання 3 9
Стисло описати історію функціонування обраного підприємства. Дати характеристику ринку його діяльності, визначити конкурентів та споживачів, виявити особливості товарів/послуг. Визначити основну цінність, яку підприємство пропонує споживачам. Відповідно до концепції М. Портера ланцюжок створення цінності складається з дев'яти стратегічно взаємопов'язаних видів діяльності:
• первинні
а) вхідна логістика;
б) виробництво;
в) вихідна логістика;
г) маркетинг і продажі;
д) сервіс;
• вторинні (допоміжні)
а) матеріально-технічне забезпечення;
б) розвиток технологій;
в) управління людськими ресурсами;
г) інфраструктура підприємства.
Визначити ключові дії, що створюють цінність у сфері діяльності цього підприємства.
Список використаної літератури 13
Другие работы