Стоимость работы
|
50
грн
|
Артикул
|
# 4723
|
Страниц
|
13 страница
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Завдання №1 3
На основі нижче поданих даних необхідно розрахувати наступні показники:
- середньозважену вартість капіталу (WACC), яка в подальшому використовується у інших розрахунках і є сталою;
- акціонерну вартість підприємства за допомогою чистої приведеної вартості (NPV);
- добавлену ринкову вартість підприємства (MVA);
- добавленої економічної вартості підприємства (EVA) двома методами;
- вартість підприємства, яка базується на дисконтуванні показника EVA.
Вихідна інформація
Показник Роки
2006 2007 2008 2009
Власний капітал, тис. грн. 2780 3120 3850 4950
в т.ч. статутний капітал, тис. грн. 1112 1112 1112 1112
резерви, тис. грн. 417 417 417 417
нерозподілений прибуток, тис. грн. 1251 1591 2321 3421
Довгостроковий кредит, тис. грн. 1670 1570 1470 1370
Короткострокові зобов’язання, тис. грн. 540 575 610 645
Очікуваний потік грошових коштів, тис. грн. 7485 7897,5 8895 10447,5
Кількість акцій на ринку, тис. шт. 278 278 278 278
Ринковий курс акції, грн. 10 11,82 13,64 15,46
Чистий прибуток (NOPLAT), тис. грн. 208,5 340 730 1100
Рентабельність власного капіталу потрібно розрахувати самостійно, виходячи з даних чистого прибутку та суми власного капіталу.
Довгостроковий кредит в 2006 році взятий під – 24,5%
Очікуваний довгостроковий кредит на 01.01.2010 – 1000 тис. грн.
Короткострокові зобов’язання оцінені під – 17,8%.
Очікувана короткострокова заборгованість на 01.01.2010 – 555 тис. грн.
Очікуваний потік грошових коштів в 2010 році становить – 11 600 тис. грн.
Очікувану подовжену вартість підприємства в 2009 році потрібно розрахувати самостійно.
Податок на прибуток – 25%.
Активи (задіяний капітал = авансовий капітал) студент рахує самостійно.
Завдання №2 7
Підприємство спеціалізується на виробництві вершкового масла, маргарину, пастеризованого молока та молокопродуктів. За останній час воно почало виробляти йогурти різних видів. Продукція підприємства має споживачів в Україні, країнах СНД а також у країнах Західної Європи. Обсяг реалізації продукції в грошових одиницях за останні чотири роки і частка ринку підприємства та найбільшого конкурента по кожному виду продукції наведені в таблиці 1.
Таблиця 1
Характеристика портфеля пропозиції підприємства
№пп
Види продукції Обсяг реалізації по роках, тис.грн. Частка ринку, 2000р.,%
1997р. 1998р. 1999р. 2000р. підприємства конкурента
1. 1 Вершкове масло для України та країн СНД 2400 2900 2900 2500 34 17
2. Вершкове масло для країн, що розвиваються 510 550 590 649 33 21
3. Вершкове масло для Західної Європи 0 0 90 130 5 7
4. Маргарин для України та країн СНД 1650 1700 1850 2405 11 9
5. Маргарин для країн, що розвиваються 200 240 280 448 15 10
6. Йогурт для України та країн СНД 0 0 60 100 1 7
7. Пастеризоване молоко для України 900 600 580 348 40 18
8. Сметана для України та країн СНД 1000 1000 980 686 16 16
9. Кефір для України та країн СНД 1600 1200 900 400 2 4
Завдання
Використовуючи матрицю Бостонської консалтингової групи (БКГ) сформулюйте продуктову стратегію підприємства.
Список використаної літератури 13
Другие работы