ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ 10 1.1. Зміст і структура стратегічного управління в ресторанному підприємстві 10 1.2. Організація, як об’єкт стратегічного менеджменту. Рівні розробки стратегії в організації. Закони функціонування та розвиток організацій 20 1.3. Формування стратегії управління підприємства 47 Висновок до 1 розділу 63 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАНУ „ПАЛЛАДІУМ”, М.БІЛА ЦЕРКВА 65 2.1. Загальна характеристика господарської діяльності ресторану „Палладіум” 65 2.2. Аналіз середовища ресторану „Палладіум”. SWOT-аналіз (визначення сильних, слабких сторін та можливостей і загроз підприємства) 77 2.3. Аналіз витрат у ресторані "Палладіум" 91 Висновок до ІІ розділу 95 Розділ 3. Розробка стратегії розвитку ресторану «Палладіум» 97 3.1. Основні напрямки підвищення ефективності стратегії управління 97 3.2. Розробка стратегій щодо продукту (стратегії низьких витрат) 108 3.3. Пропозиції щодо способів зниження витрат 120 Висновки до ІІІ розділу 126 Висновки та пропозиції 127 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 130 Додатки 137 Баланс, Звіт про фінансові результати, Інтерьер
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.