Стоимость работы
|
50
грн
|
Артикул
|
# 2467
|
Страниц
|
21 страница
|
Дата защиты
|
26.03.2007
|
ВУЗ
|
-
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
9. Методи встановлення значення показника якості продукції 3
Задача 1 10
Із великого різновиду параметрів, які характеризують якість взуття, за найбільш важливі експертами вибрані наступні: зовнішній вигляд S, міцність R, зносостійкість C та гігієнічність G. Значимість кожного із параметрів оцінено в балах.
Таблиця 2
Дані про генеральну сукупність експертів
№ вар. Довірчий коефіцієнт, t Допустима помилка репрезентативності, Mg Питома вага абсолютно кваліфікованих експертів, r Питома вага абсолютно кваліфікованих експертів, q
9 0,22 2,00 0,86 0,14
При виконанні завдання до параметрів S і C додати число A = 2N-20 = 2*9-20 = -2, до R і G 3N-30 = 3*9-30 = -3.
Таблиця 3
Результати бальної оцінки експертами параметрів взуття
Експерт Параметр
S R C G
1 60 90 100 30
2 90 80 75 65
3 40 80 50 35
4 100 90 70 32
5 50 80 60 40
6 70 100 90 50
7 60 80 50 90
8 70 50 100 80
9 70 50 80 60
10 60 90 50 40
Необхідно:
1. Сформувати із генеральної сукупності експертів репрезентативну вибірку по даним таблиці 1.
2. Прорангувати думки експертів, наведені в таблиці 2, та визначити узагальнюючий ранг (місце) кожної ознаки.
3. Узгодженість думок усіх експертів оцінити за допомогою коефіцієнта координації, а його значимість оцінити по критерію Пірсона для рівня довірчої ймовірності, яка дорівнює 0,95 – 0,99.
Задача 2 14
Визначити конкурентоспроможність жіночого модельного взуття. Створена група експертів із 5 чоловік. Відомі характеристики аналогічних товарів конкурентів. Експерти виділили ряд ознак, на які споживач звертає увагу в першу чергу:
1) ціна (Ц);
2) силует (С);
3) зовнішній вигляд (Зв);
4) зручність (ЗР);
5) надійність (Н);
6) довговічність (Д).
Виступаючи в ролі експерта довільно за п’ятибальною шкалою поставте свої оцінки в рангах кожній ознаці. Ранг – це міра переваги (місце). Найвищий ранг – 1.
Задача 3 16
Визначити конкурентоспроможність фірми. Для цього була створена група експертів із 10 чоловік. Група має зразки продукції всіх конкурентів.
Таблиця 6
Фірма Час маркетингу (ТМ) Рівень управління маркетингом (РМ) Конкурентоспроможність виробу (КСВ) Конкурентоспроможність фірми (КСФ)
А 120 + N 0,92
Б 160 + N 0,56
В 230 + N 0,32
Г 290 + N 0,00
Д 140 + N 0,83
Е 180 + N 0,42
Список використаної літератури 21
Другие работы