Вступ 3 1. Проблеми конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському ринку 4 2. Практичне завдання 15 Таблиця 2 Оцінка конкурентоспроможності продукції
Параметри Од. виміру Модель-еталон Вагомість параметрів Характеристика Oriflame Avon Color me Значення Оцінка Значення Оцінка Значення Оцінка 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1. Якісні параметри 1.1 Асортимент 1.2 Канали збуту 1.3 Дизайн 1.4 Досконалість 1.5 Якість товару 1.6. Реклама Послідовність оцінки: 1. Здійснюється оцінка в балах по показниках якості по кожній з моделей, які розглядаються. 2. Визначаються часткові показники як відносна оцінка до еталону (гр..5: гр..3). Висновки 18 Список використаної літератури 19
Відмінна робота, написана повністю за методичкою ВНЗ, підготували презентацію, промову на захист, роздатковий матеріал. Оригінальність роботи – 85%, а у виші вимагали не менше 70%. зауваження виправляли вчасно та повністю.
15.5.2015
Замовлення №2501
Євген Бистригін
Звертався до них за звітом з практики на 4 курсі. Усі зробили чудово. Цього року замовив звіт щодо переддипломної. В результаті з менеджером дійшли до того, що краще за звітом та диплом писати. В інституті таку ініціативу схвалили, на захисті 5 отримав
16.03.2015
Замовлення №2006
Надєждін В'ячеслав
Замовила собі курсову роботу, подивившись 100 балів. Як працюють співробітники компанії, мені сподобалося. Вони обумовлені терміни написали роботу, правильно її оформили. Претензій до якості матеріалу я не маю. Все зроблено за вищим розрядом.
1.09.2015
Замовлення №18329
Самонова Тетяна
Дякую величезне! Врятували, під час закрила сесію. Унікальність курсової була 70%.