ВСТУП 4 РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОВІДНОСИН В СФЕРІ ПОСЛУ 7 1.1 Маркетингове розуміння сутності послуг 7 1.2 Зміст маркетингових комунікацій в сфері послуг 20 1.3 Сутність маркетингу взаємостосунків на підприємствах сфери послуг 27 РОЗДІЛ ІІ МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ ТА ФОРМУВАННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ СТОСУНКІВ 37 2.1 Кон’юнктура ринку бухгалтерських та аудиторських послуг 37 2.2 Експертні оцінки проблем маркетингу взаємостосунків на підприємствах сфери послуг 60 2.3 Оцінка інформаційно-методичного забезпечення маркетингу взаємостосунків 69 РОЗДІЛ ІІІ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО МЕХАНІЗМУ МАРКЕТИНГУ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СФЕРИ ПОСЛУГ 6 3.1 Принципи організації маркетингу взаємостосунків на підприємстві та формування корпоративної культури 6 3.2 Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства та якості послуг 15 3.3 Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингу взаємостосунків на підприємстві сфери послуг 30 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 43 ДОДАТКИ 48 Визначення маркетингу відносин
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.