Стоимость работы
|
67
грн
|
Артикул
|
# 2184
|
Страниц
|
28 страница
|
Дата защиты
|
03.09.2008
|
ВУЗ
|
-
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
1. Вступ 2
2. Аналітичний огляд оцінки ризику виведення нового товару на ринок 4
3. Тести з маркетингу 11
4. Рішення кросворда 18
5. Завдання 19
Завдання 11 19
. Відомі такі дані: у 2007 р. обсяг продажу продукції ЗАТ "Баланс" (С = 1850 тис. грн. На ринку кисломолочної промисловості за цей самий період обсяг продажу продукції конкурентами (X = 10585 тис. грн. (обсяг продажу одного із найбільших конкурентів Х2 = 1589 тис. грн.). Маркетингова служба ЗАТ "Баланс" з'ясувала можливості збільшення місткості ринку в 2008 р. до Х2 = 13561 тис. грн. Визначте: частку ринку кисломолочної продукції ЗАТ "Баланс" щодо найбільшого конкурента в 2007 р.; наскільки використано потенціал ринку кисломолочних продуктів.
Завдання 12 20
Львівська кондитерська фабрика "Світоч" планує вийти з новою маркою карамелі в певному географічному регіоні. Визначте місткість ринку для товару в цьому географічному регіоні за наведеними нижче даними. Чисельність населення в регіоні п = 28700 осіб; середньомісячний дохід на душу населення Д = 159 грн.; питома вага коштів, що їх витрачають з отриманого доходу на харчування, К1 = 32%; питома вага коштів, які витрачаються на кондитерські вироби, К2 = 5% загальних витрат на харчування; питома вага коштів, які витрачаються на цукерки, К3 = 47% витрат на кондитерські вироби; питома вага коштів, які витрачаються на карамельні цукерки, К4 = 25% загальних витрат на цукерки.
Завдання 13 21
Визначте, чи доцільно збільшувати обсяг продажу товарів на певному сегменті ринку; частку ринку, що її захопило підприємство у звітному році; частку ринку, яку воно планує захопити в наступному році; фактично отриманий балансовий прибуток П1 та очікуваний прибуток у наступному році П2.
Вихідні дані для розрахунку: місткість сегмента Q = 193 тис.грн.; фактичний обсяг збуту товарів у звітному році Q = 47,05 тис.грн.; запланований обсяг збуту в наступному році Q = 52,96 тис.грн.; ціна продажу одиниці товару у звітному та наступному роках однакова і становить Ц = 9,7 грн.; собівартість виробництва і продажу одиниці товару (не враховуючи витрат на маркетинг) у звітному й наступному роках не змінюється і становить С = 6,3 грн.; для досягнення запланованого обсягу збуту в наступному році на маркетинг необхідно витратити В2 = 12 тис.грн., у звітному році на нього витрачено В1 = 7 тис.грн.
Завдання 14 22
За даними табл. 10 і 11 визначте етап життєвого циклу товару, розробіть завдання маркетингу для кожного з підприємств окремо і знайдіть спільні та відмінні риси.
Завдання 15 25
Визначте ширину, довжину та глибину товарної номенклатури фірми “Аквалан” (див. табл. 12).
Висновок 27
Список використаної літератури 28
Другие работы