Вступ 2 1. Методичні основи аналізу ринкових можливостей 3 1.1. Оцінка внутрішнього середовища підприємства 3 1.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства для підприємств медичної сфери 10 1.3. Вибір та обґрунтування маркетингових стратегій 14 2. Загальна характеристика підприємства 22 2.1. Організаційно-правова оцінка підприємства 22 2.2. Ефективність діяльності підприємства 25 2.3. Аналіз маркетингової діяльності: товар-ціна 8 3. Оцінка ринкових можливостей підприємства та формування ринкової стратегії 10 3.1. Розробка swot-аналізу 10 3.2. Визначення та порівняння конкурентоспроможності підприємства 13 3.3. Визначення місця підприємства на ринку на основі матриці Бостонської консалтингової групи (БКГ) 21 Висновки і пропозиції 26 Список використаних джерел 27 Додаток 30
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.