Стоимость работы
|
51
грн
|
Артикул
|
# 1353
|
Страниц
|
17 страница
|
Дата защиты
|
27.04.2009
|
ВУЗ
|
-
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
1.1. Ціна як інструмент економіки 3
1.2. Теорії, що визначають цінність товару 6
1.3. Суть процесу ціноутворення 10
2. Практичне завдання 12
Визначити:
1) роздрібну ціну виробу за умови, що він постачається в роздрібну мережу через двох посередників (торгово-закупівельні організації);
2) прибуток промислового підприємства від реалізації виробу за вільними відпускними цінами;
3) структуру вільної роздрібної ціни.
Відомі такі дані:
Виробнича собівартість продукції - 10 грн., адміністративні витрати - 1,2 грн., витрати на збут - 7,4 грн., інші витрати - 5,4 грн., вільна відпускна ціна (з ПДВ) - 42 грн., постачальницько-збутова націнка - 25%, торгова націнка - 30% від ціни закупівлі.
3. Тестові завдання 15
1. Поняття «франка» в ціноутворенні означає:
а) що визначена частина витрат із транспортування або навантаження товару включається в ціну виробника;
б) пункт, транспортні витрати до якого на шляху руху товару від продавця до покупця включаються в ціну товару;
в) відповідальність виробника за збереження та транспортування; товару до визначеного пункту призначення, встановленого покупцем.
2. Статистичні надання ООН, інших-міжнародних і національних організацій найчастіше публікують імпортні ціни:
a) DAF:
б) CIF;
в) FOB.
3 У структуру роздрібної ціни не входять витрати підприємства торгівлі на:
а) зберігання товарів на складі;
б) доробку товару до вимог споживача;
в) страхування збереження товару;
г) погашення основної суми кредиту.
4. Різновидом вільних, цін є:
а) ціни каталогу;
б) ціни форвардних угод;
в) комісійні ціни.
5. Індикативні ціни — це різновид:
а) фіксованих цін:
б) вільних пін;
в) твердих цін.
6. Митна вартість товару не включає:
а) витрати на транспортування товару від кордону до споживача;
б) комісійні і брокерські витрата;
в) вартість ліцензії на вивіз товару з країни.
7. Верхньою межею величини знижки, яка надається при продажу товару, є:
а) витрати виробництва;
б) рівень рентабельності підприємства;
в) рівень рентабельності продукції.
Список використаної літератури 17
Другие работы