ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ РИНКОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 4 1.1. Методи оцінки внутрішнього середовища підприємства 4 1.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства для підприємств медичної сфери 11 1.3. Вибір та обґрунтування маркетингових стратегій 15 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ТОВ „ЕКОДЕМСЕРВІС” 23 2.1. Організаційно-правова характеристика підприємства 23 2.2. Аналіз ефективності діяльності підприємства 26 2.3. Аналіз маркетингової діяльності: товар-ціна 36 РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА РИНКОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВА ТА ФОРМУВАННЯ РИНКОВОЇ СТРАТЕГІЇ 38 3.1. Swot-аналіз діяльності підприємства 38 3.2. Розробка конкурентної стратегії 41 3.3. Визначення місця підприємства на ринку на основі матриці Бостонської консалтингової групи (БКГ) 49 ВИСНОВКИ 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55 ДОДАТОК 58 Показники діяльності підприємства
Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501
Евгений Быстрыгин
Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006
Надеждин Вячеслав
Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329
Самонова Татьяна
Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.