Стоимость работы
|
50
грн
|
Артикул
|
# 818
|
Страниц
|
12 страница
|
Дата защиты
|
22.03.2006
|
ВУЗ
|
-
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Завдання 3
Керівництво великого підприємства харчової промисловості зацікавлене в побудові математичної моделі для того, щоб спрогнозувати реалізацію однієї із своїх вже довго існуючих торгових марок. Були зібрані статистичні дані, які наведені в таблиці 1.
Таблиця 1
Вихідні дані
Реалізація продукції за 6 міс., ум.од. Дата
Дата Реклама,
ум. од. Ціна конкурента ум. од.
y
126
137 1994
1 квартал
2 квартал
1
2
4,0
4,8
17,0
17,3
148
191 1995
1 квартал
2 квартал
3
4
3,8
8,7
16,8
16,2
274
370 1996
1 квартал
2 квартал
5
6
8,2
9,7
16,0
18,0
432
445 1997
1 квартал
2 квартал
7
8
14,7
18,7
20,2
15,8
367
367 1998
1 квартал
2 квартал
9
10
19,8
10,6
18,2
16,8
321
307 1999
1 квартал
2 квартал
11
12
8,6
6,5
17,0
18,3
331
345 2000
1 квартал
2 квартал
13
14
12,6
6,5
16,4
16,2
364
384 2001
1 квартал
2 квартал
15
16
5,8
5,7
17,7
16,2
Необхідно:
1. Побудувати лінійну економетричну модель, яка описує залежність між реалізацією продукції та факторами х , які визначаються в залежності від варіанту.
2. Обчислити об’єм реалізації за побудованою моделлю для значень факторів наведених в табл. 1, порівняти їх з фактичними, обчисливши значення залишків та суму їх квадратів.
3. Розрахувати середні значення показника у, факторів та їх середні квадратичні відхилення.
4. Представити модель стандартизованому вигляді.
5. Спрогнозувати об’єм реалізації продукції на перше півріччя 2002 року коли відомо, що = 17, = 7,1; = 17,3.
Розв’язок 5
Список використаної літератури 12
Другие работы