Стоимость работы
|
200
грн
|
Страниц
|
- страница
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
1.Поясніть, що таке планування туристичного бізнесу
2.Поясніть, чим організація туристичного бізнесу відрізняється від його планування
3.Доведіть, що планування і організація туристичного бізнесу взаємодоповнюють одне одного
4.Поясніть різницю між різними способами планування, що існують
5.На який час здійснюють планування діяльності туристичної компанії?
6. Яка мета стратегічного планування?
7. Навіщо потрібне тактичне планування?
8. Наскільки важливим є оперативне планування?
9.Продемонструйте на прикладі зв’язок між різними видами планування
10.Чим стратегічне планування відрізняється від інших видів планування?
11.Які дослідження передбачає стратегічне планування?
12.Поясніть суть і значення місії туристичної компанії
13.Які аспекти бізнесу має відображати місія туристичної компанії?
14.Що не повинно бути в місії туристичної компанії?
15.Що слід планувати при дослідженні туристичного ринку?
16.Які розрізняють типи кон’юнктури?
17.Що характерне для ринку споживача?
18.Які особливості ринку продавця?
19.Що називається збалансованим ринком?
20.Чим знижувальна кон’юнктура відрізняється від ринку продавця?
21.Чим ринок споживача відрізняється від зростаючої кон’юнктури?
22.Які існують варіанти тренду при дослідженні кон’юнктури туристичного ринку?
23.В чому проявляється циклічність у розвитку туризму?
24.Яка тривалість типових для туристичного ринку циклів?
25.Розкрийте суть такого пункту планування комплексного дослідження ринку як вивчення покупців?
26. На що слід звертати увагу під час вивчення продукції, що пропонується на туристичному ринку?
27.Наведіть приклади продуктового ряду на туристичному ринку та асортименту туристичного продукту
28.Які сили (за М.Портером) визначають рівень конкуренції на туристичному ринку?
29.Від чого може залежати влада продавця на туристичному ринку і які її наслідки?
30.Від чого може залежати влада покупця на туристичному ринку і які її наслідки?
31.Які існують бар’єри на шляху виходу нової компанії на туристичний ринок?
32.Поясніть, наскільки важливим є диференціація продукції на туристичному ринку.
33.Поясніть, яким чином послуги-замінники можуть впливати на рівень конкуренції на туристичному ринку.
34.За яких умов конкуренція між існуючими компаніями на туристичному ринку зростає?
35.Розкрийте суть такого пункту планування комплексного дослідження ринку як вивчення продукції?
36.Поясніть, у чому полягає принципова різниця між зовнішнім макросередовищем і мікросередовищем
37.Назвіть основні чинники зовнішнього макросередовища
38.Назвіть основні чинники зовнішнього мікросередовища
39.Наведіть приклади конкретного впливу на туристичний бізнес різних чинників макро зовнішнього макросередовища
40.Наведіть приклади конкретного впливу на туристичний бізнес різних чинників зовнішнього мікросередовища
41.Розкрийте суть і значення вивчення покупців?
42.На що слід звертати увагу під час вивчення продукції, що пропонується на туристичному ринку?
43.Наведіть приклади продуктового ряду на туристичному ринку та асортименту туристичного продукту
44.Які сили (за М.Портером) визначають рівень конкуренції на туристичному ринку?
45.Від чого може залежати влада продавця на туристичному ринку і які її наслідки?
46.Від чого може залежати влада покупця на туристичному ринку і які її наслідки?
47.Які існують барʼєри на шляху виходу нової компанії на туристичний ринок?
48.Поясніть, наскільки важливим є диференціація продукції на туристичному ринку.
49.Поясніть, яким чином послуги-замінники можуть впливати на рівень конкуренції на туристичному ринку.
50.За яких умов конкуренція між існуючими компаніями на туристичному ринку зростає?
51.Наведіть приклади контактних аудиторій
52. Поясніть роль контактних аудиторій як чинника зовнішнього мікросередовища
53.Визначте основні напрямки дослідження внутрішнього середовища компанії
54.Які саме характеристики є найважливішими для аналізу людських ресурсів?
55. Які конкретні матеріальні ресурси можуть мати значення в туристичному бізнесі?
56.Які існують джерела фінансування суб’єктів туристичного бізнесу?
57.Які аспекти організації управління мають бути проаналізовані при дослідженні внутрішнього середовища компанії?
58.Який зв’язок між місією туристичної компанії та її стратегічним цілями?
59.Сформулюйте основні характеристики стратегічних цілей туристичної компанії?
60.Що передбачають бізнес-цілі як складові стратегічних цілей туристичної компанії?
61.Що мають передбачити маркетингові стратегічні цілі туристичної компанії?
62.На що спрямовані комунікативні стратегічні цілі туристичної компанії?
Другие работы