Стоимость работы
|
188
грн
|
Страниц
|
20 страница
|
СПАСИБО!
Ваш запрос отправлен!
Если Вам подходит данная работа, то...
или...
Заказать уникальную работу?
Тема 2. Стратегічне планування в туристичному бізнесі. Визначення місії туристичної компанії. 1
Завдання 1.
Місія туристичної компанії (коротка): забезпечення якісного відпочинку кожному туристу.
Завдання 2.
Місія туроператора «Travel Professional Group» (Україна): Команда Travel Professional Group заявляє і стверджує, що прикладає і буде прикладати всіх зусиль сьогодні і через десятиріччя, із пристрастю, відданістю та ентузіазмом, навіть рухаючись проти течії, але тільки вперед, наполегливо працюючи, оновлюючись та самовдосконалюючись, задля досягнення цих високих цілей свого існування.
Завдання 3.
Місія туристичної компанії (коротка):
Місія компанії - сприяти розвитку туристичної галузі в Україні, виведенню українського туризму на рівень, що відповідає міжнародним стандартам, надавати якісні туристичні послуги, що задовольняють потреби туристів.
Тема 3. Стратегічне планування в туристичному бізнесі. Аналіз зовнішнього середовища фірми. 3
Завдання 1.
Туристичний потенціал України на сьогодні не є таким, що використовується в повній мірі, про що свідчить 1-2% частки туристичної галузі в структурі ВВП країни (рис. 1). Основними перепонами, що перешкоджають розвитку туристичного сектору в Україні, сьогодні виступають переважно чинники політичного, управлінського, економічного, екологічного, соціального та культурного характеру. Попри це згідно з прогнозами Travel & Tourism Economic Impact частка прямих надходжень від туристичної сфери до ВВП в Україні збільшиться до 4,1% до 2025 р
Завдання 2.
Обраний сегмент – подієвий туризм. Об’єкт дослідження – асортимент компанії «Аккорд-Тур».
Тема 5. Стратегічне планування в туристичному бізнесі. Визначення стратегічних цілей компанії. 16
Завдання 1.
Для визначення можливостей підприємства для майбутнього визначення стратегічних маркетингових та комунікаційних цілей, проведемо SWOT-аналіз підприємства. Отже, відповідно визначимо можливості і загрози і побудуємо матрицю SWOT- аналізу, що наведена в таблиці 3.
Завдання 2.
Комунікаційні цілі є важливим етапом маркетингового планування і відповідають на питання: «Яку дію повинен зробити споживач після контакту з рекламним повідомленням?».
Другие работы