конспект 2, 3, и 5 темы

Стоимость работы  188  грн 
Страниц  20 страница

Если Вам подходит данная работа, то...

или...



Тема 2. Стратегічне планування в туристичному бізнесі. Визначення місії туристичної компанії. 1
Завдання 1.
Місія туристичної компанії (коротка): забезпечення якісного відпочинку кожному туристу.
Завдання 2.
Місія туроператора «Travel Professional Group» (Україна): Команда Travel Professional Group заявляє і стверджує, що прикладає і буде прикладати всіх зусиль сьогодні і через десятиріччя, із пристрастю, відданістю та ентузіазмом, навіть рухаючись проти течії, але тільки вперед, наполегливо працюючи, оновлюючись та самовдосконалюючись, задля досягнення цих високих цілей свого існування.
Завдання 3.
Місія туристичної компанії (коротка):
Місія компанії - сприяти розвитку туристичної галузі в Україні, виведенню українського туризму на рівень, що відповідає міжнародним стандартам, надавати якісні туристичні послуги, що задовольняють потреби туристів.

Тема 3. Стратегічне планування в туристичному бізнесі. Аналіз зовнішнього середовища фірми. 3
Завдання 1.
Туристичний потенціал України на сьогодні не є таким, що використовується в повній мірі, про що свідчить 1-2% частки туристичної галузі в структурі ВВП країни (рис. 1). Основними перепонами, що перешкоджають розвитку туристичного сектору в Україні, сьогодні виступають переважно чинники політичного, управлінського, економічного, екологічного, соціального та культурного характеру. Попри це згідно з прогнозами Travel & Tourism Economic Impact частка прямих надходжень від туристичної сфери до ВВП в Україні збільшиться до 4,1% до 2025 р
Завдання 2.
Обраний сегмент – подієвий туризм. Об’єкт дослідження – асортимент компанії «Аккорд-Тур».

Тема 5. Стратегічне планування в туристичному бізнесі. Визначення стратегічних цілей компанії. 16
Завдання 1.
Для визначення можливостей підприємства для майбутнього визначення стратегічних маркетингових та комунікаційних цілей, проведемо SWOT-аналіз підприємства. Отже, відповідно визначимо можливості і загрози і побудуємо матрицю SWOT- аналізу, що наведена в таблиці 3.
Завдання 2.
Комунікаційні цілі є важливим етапом маркетингового планування і відповідають на питання: «Яку дію повинен зробити споживач після контакту з рекламним повідомленням?».








Другие работы

Наши контакты в Киеве

Украина, Киев,
ул. М.Расковой 19, офис 1110
(11 этаж)

Мы работаем с 10 до 18, пн - пт

(063) 258-65-17
(098) 486-23-17
info@100ballov.com.ua

Клубные карты

серия UA
Скидки на диплом и курсовые

Проверь свою скидку!

18.02.2014
Заказ №1800

Анна

Отличная работа, написана полностью по методичке Вуза, подготовили презентацию, речь на защиту, раздаточный материал. Оригинальность работы - 85%, а в вузе требовали не менее 70%. замечания исправляли вовремя и полностью.
15.5.2015
Заказ №2501

Евгений Быстрыгин

Обращался к ним за отчетом по практике на 4 курсе. Все сделали отлично. В этом году заказл отчет по преддипломной. В результате с менеджером пришли к том, что лучше по отчету и диплом писать. В инсте такую инициативу одобрили, на защите 5 получил
16.03.2015
Заказ №2006

Надеждин Вячеслав

Заказала себе курсовую работу, посмотрев 100 Баллов отзывы . Как работают сотрудники компании мне понравилось. Они в оговоренные сроки написали работу, правильно ее оформили. Претензий к качеству материала у меня нет. Все сделано по высшему разряду.
1.09.2015
Заказ №18329

Самонова Татьяна

Спасибо огромное! Выручили, во время закрыла сессию. Уникальность курсовой была 70%.